abadon penalty door server problemen

door hellhoundfenrir
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

abadon penalty door server problemen

★★★ Newbie

Goedenavond mensen,

 

Ik ben het persoonlijk een beetje zat dat ik de hele tijd de error krijg dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server. Het ligt niet aan mijn pc of internet want een vriend van mij heeft exact dezelfde laptop en had er op mijn wifi thuis nergens last van. Naast dat ik dat al raar vind vind ik het heel erg vervelend dat er een verbindingsprobleem is, wat lijkt te komen door de server, en dat ik vervolgens een 10 minuten abadonment penalty krijg. Zijn er andere mensen die dit dagelijks krijgen of ben ik de enigste?

Bericht 1 van 3 (910 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: abadon penalty door server problemen

★★★★★ Expert
Zorg dat je ongehinderd bent verbinden met het internet, @hellhoundfenrir.
Gebruik altijd een bekabelde internetverbinding.
Repareer het spel via de Origin cliënt.

Als het wel werkt met een andere computer en jouw account, dat het probleem bij de computer waarmee het niet lukt.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (905 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: abadon penalty door server problemen

Community Manager
Hey @hellhoundfenrir,

Het spijt mij om te horen dat je steeds de verbinding verliest met de Apex servers. Het lijkt erop dat het inderdaad geen probleem is met je internet, want je vriend kan wel prima spelen, maar dan denk ik dat er misschien iets met je laptop is dat problemen aan het veroorzaken is.

Gebruik je een VPN misschien? Het zou ook een probleem met je antivirus/firewall kunnen zijn, dat die niet helemaal goed ingesteld is. Ik heb ook gehoord dat KillerLAN (Een programma dat soms standaard geinstalleed is op laptops) problemen kan veroorzaken. Misschien is het een goed idee om die uit te schakelen/te verwijderen mocht die geïnstaleerd zijn.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 3 van 3 (884 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help