Re: [Wordt aan gewerkt] - Ik kan alleen op mijn account het spel niet meer in

door tukado
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: [Wordt aan gewerkt] - Ik kan alleen op mijn account het spel niet meer in

★★★★★ Novice

Ik wil de pret niet bederven maar deze workaround werkt niet voor PS4 en XBOX ONE. Het werkt alleen voor de PC spelers helaas!😔

Bericht 11 van 23 (1.823 Weergaven)

Re: [Wordt aan gewerkt] - Ik kan alleen op mijn account het spel niet meer in

Normaal zou je de zelfde stappen kunnen gebruiken voor consoles.
Zelf weet ik niet op wat je allemaal moet klikken maar je zou opzich dit wel moeten kunnen doen.

CCP Hero Banner - Blue.png
Bericht 12 van 23 (1.795 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Wordt aan gewerkt] - Ik kan alleen op mijn account het spel niet meer in

★★★ Newbie
@Zeelmaekers ik ben een tijdje weg geweest nu wilde ik apex spelen en kom ik niet verder als begin scherm. in de lobby schiet die terug naar begin
Bericht 13 van 23 (1.792 Weergaven)

Re: [Wordt aan gewerkt] - Ik kan alleen op mijn account het spel niet meer in

★★★ Newbie

ik kom ook niet verder dan het titelscherm heb origin al verwijdert en opnieuw geïnstalleerd.

heb apex al 2 keer verwijdert en opnieuw geïnstalleerd en heb al me cash files al verwijdert en alles opnieuw geüpdatet maar niks werkt ben er ondertussen wel een beetje klaar mee en hoop dat origine dit probleem snel gaat aan pakken en alle gedupeerde tegemoet komen.

Bericht 14 van 23 (1.757 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Wordt aan gewerkt] - Ik kan alleen op mijn account het spel niet meer in

★★★ Novice

Het heeft niet geholpen loop nu al 2 weken achter en komt het spel nog steeds niet in

Bericht 15 van 23 (1.754 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Wordt aan gewerkt] - Ik kan alleen op mijn account het spel niet meer in

★★★ Newbie

ik kom ook mijn account niet in 10 euro aan de battlepas verkloot en nu kan ik het nieteens spelen....... nieuw account werkt wel maar ga niet nog een keer de battlepas kopen. customers support in uplay is ook niet aanwezig niemand kan die er is om contact mee te krijgen. waardeloze customer suport

Bericht 16 van 23 (1.708 Weergaven)

Re: [Wordt aan gewerkt] - Ik kan alleen op mijn account het spel niet meer in

★★★ Novice

Precies het zelfde verhaal al 2 weken geen oplossing.

Laatste update 1.59 was ook voor heirlooms bugs echt belachelijk. Ik heb 5 heirloom en ik kom niet eens meer in het spel ga nooit meer wat kopen ik dit * spel service.

Bericht 17 van 23 (1.655 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Wordt aan gewerkt] - Ik kan alleen op mijn account het spel niet meer in

★★★ Novice
@Zeelmaeke geen enkele updates die het oplost zojuist 1.60 update gedaan en nu nog steeds geen veranderingen jullie zijn niet serieus.
Bericht 18 van 23 (1.552 Weergaven)
0 Kudos

4 weken lang geen oplossing!

★★★ Novice

Kan het spel niet meer in al 4 weken lang nog steeds geen oplossing alleen nieuwe skins verkopen en geld pakken!

Bericht 19 van 23 (1.546 Weergaven)
0 Kudos

Re: 4 weken lang geen oplossing!

Hey, Ik snap enorm goed dat dit mega frustrerend is, ik hoop dat ze toch iets geven voor de spelers dat niet hebben kunnnen spelen want het duurt idd wel al enorm lang.
@EA_Neil heb je toevallig nog een update op deze situatie ?

CCP Hero Banner - Blue.png
Bericht 20 van 23 (1.534 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help