februari 2021 - laatst bewerkt februari 2021 door EA_Neil
Ik kom niet veder dan het titelscherm van apex. Ik ook nog even geprobeerd om met een vriend zijn account in te loggen op mijn xbox en dan werkt apex we
Opgelost! Ga naar oplossing.
februari 2021 - laatst bewerkt februari 2021
Hey @soninety5
Er is momenteel een probleem langs de server kant dat dit veroorzaakt.
Momenteel is er niet echt veel over dit probleem bekend maar men is op de hoogste van dit probleem.
Een nieuw account maken is tijdelijk een oplossing maar laten we hopen dat dit probleem snel gefixt is.
Hey @soninety5
Er is momenteel een probleem langs de server kant dat dit veroorzaakt.
Momenteel is er niet echt veel over dit probleem bekend maar men is op de hoogste van dit probleem.
Een nieuw account maken is tijdelijk een oplossing maar laten we hopen dat dit probleem snel gefixt is.
februari 2021
februari 2021
Hey @soninety5
Momenteel is er op de engelstalige forum een megathread opgezet voor alle informatie te delen.
Apex won't get past "continue" screen on Steam (unplayable intro loop)
Als ik er aan denk wil ik het ook wel hier laten weten mocht er meer informatie beschikbaar zijn.
februari 2021
Isgoed bedankt voor je hulp
februari 2021
Dit kan echt niet het probleem is nog steeds niet opgelost. Excuses maar als het niet binnen een week opgelost is wil ik al mijn geïnvesteerde geld in Apex Legends terug, Want het lijkt erop dat ik nooit meer bij mijn account kan. Dit probleem doet zich bij sommige al voor sinds december kan ik opmaken uit het EA forum.
februari 2021
februari 2021
Precies zo ook bij mij.
februari 2021 - laatst bewerkt februari 2021 door EA_Neil
ik kan alleen op mijn account het spel niet meer in
Hey @soninety5 / @B4NGBR0S_Taylor
Er is momenteel een workaround gevonden.
Meer informatie over dit kan je vinden in onze mega thread.
Apex won't get past the "Continue" screen current workaround
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help