Voortgang crossplatform synchronisatie

door Sunfly89
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Voortgang crossplatform synchronisatie

★★★ Newbie

Hallo!

 

Ik lees veel posts over de mogelijkheid om je voortgang te vervolgen op een ander platform, bijv van Playstation naar pc enz. Ik heb reacties van developers gelezen dat dit er wel aan zit te komen!?

 

Hoe staat het met de voortgang? Die berichten zijn namelijk alweer gedateerd en er werd geopperd dat het lastig was aangezien er 'third party's' bij betrokken waren zoals Sony. Met de mogelijkheid om crossplatform te kunnen spelen lijkt mij dit geen issue meer. Sowieso vreemd dat het een issue is aangezien andere games wel in staat zijn deze service te creëren. 

 

Ik ben een PC speler en zit te wachten op mijn PS5. Ik wil dan verder met Apex op de console. Ik ben nu terughoudend in het kopen van bijvoorbeeld een skinpackage aangezien het nog onduidelijk is of ik daar in de toekomst wel iets aan heb. Hierdoor lopen jullie dus geld mis aangezien ik niet de enige ben die terughoudend is geworden.

 

Kortom drie vragen:

- Komt er überhaupt crossplatform progression?

- Zo ja, op welk termijn kunnen wij dit verwacht?

- Zo ja, worden dan alle accounts gefuseerd (dus alle skins ed samengevoegd tot 1 account)?

 

Vriendelijk groet!

Bericht 1 van 2 (309 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Voortgang crossplatform synchronisatie

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @Sunfly89 ,

 

Ik heb jouw bericht van het Battlefield forum verplaatst naar het Apex forum omdat ik geloof dat dit alleen puur om Apex gaat?

 

Ik heb helaas niet alle kennis over de toekomst maar kan wel alvast jouw vragen beantwoorden over hoe het op het moment werkt en mogelijk blijft werken:

 

- Komt er überhaupt crossplatform progression?

 

Op het moment werkt cross platform matchmaking wat betekent dat je met andere platform spelers kunt spelen. Helaas is er geen cross platform progressie aanwezig. De enige cross-platform progressie aanwezig op het moment is tussen Origin en Steam omdat je Steam account de progressie van jouw Origin inlaadt. 

 

- Zo ja, op welk termijn kunnen wij dit verwacht?

 

Zover ik weet staan hier nog geen plannen voor en was de focus voornamelijk op cross-platform gameplay door middel van matchmaking. Mocht dit veranderen zal er zeker een aankondiging zijn hierover maar op het moment heb ik nog niks vernomen.

 

- Zo ja, worden dan alle accounts gefuseerd (dus alle skins ed samengevoegd tot 1 account)?

 

Helaas zal het antwoord hier op zijn dat dit op het moment niet mogelijk is.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 2 (296 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help