Vals Gebanned - Apex Legends

door ConfigBan
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Vals Gebanned - Apex Legends

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hey Standard smile

 

Ik ben vrij nieuw in Apex Legends, sinds een week of 3 zijn ik en mijn maatjes begonnen met spelen,

uiteindelijk had ik 100eu besteed aan coins voor packs, hierna ging ik naar werk, volgende dag ging ik weer potje Apex doen met een maatje van me.

We verloren en gingen in een nieuwe match, in deze match werd ik zomaar gebanned, ik las op internet dat dit een bug was en meerdere mensen er last van zouden hebben gehad.

 

Hierna heb ik een mail via de EA support website naar EA gestuurd, ik heb uitgelegd wat er gebeurde en dat de ban niet klopt.

 

Na een paar dagen wachten kreeg ik een mail terug dat EA mijn hele account heeft bekeken en een investigation had gestart, en hieruit bleek dat ik cheat, en mijn ban appeal was ge-declined.

 

Ik weet niet wat EA heeft ge-investigate, maar ik heb nooit ge-cheat of enige regel gebroken, hoe kan dit?

 

Ik voel me opgelicht en lost, wat moet ik nu doen? Ik wil heel graag dit account terug en wil de hoop niet opgeven.

 

Hoe kan het dat EA zegt dat ik cheat? Terwijl ik nooit heb ge-cheat of gebruik heb gemaakt van een 3rd Party software?

 

 

Attachments:

(moment van ban) https://www.youtube.com/watch?v=PLgXD8--teU

 

 

Please help,

 

Sem

Bericht 1 van 5 (729 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Vals Gebanned - Apex Legends

Community Manager
Hey @ConfigBan, (de naam komt goed overeen met wat er blijkbaar is gebeurd... Wink)