Vals Gebanned - Apex Legends

door ConfigBan
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Vals Gebanned - Apex Legends

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hey Standard smile

 

Ik ben vrij nieuw in Apex Legends, sinds een week of 3 zijn ik en mijn maatjes begonnen met spelen,

uiteindelijk had ik 100eu besteed aan coins voor packs, hierna ging ik naar werk, volgende dag ging ik weer potje Apex doen met een maatje van me.

We verloren en gingen in een nieuwe match, in deze match werd ik zomaar gebanned, ik las op internet dat dit een bug was en meerdere mensen er last van zouden hebben gehad.

 

Hierna heb ik een mail via de EA support website naar EA gestuurd, ik heb uitgelegd wat er gebeurde en dat de ban niet klopt.

 

Na een paar dagen wachten kreeg ik een mail terug dat EA mijn hele account heeft bekeken en een investigation had gestart, en hieruit bleek dat ik cheat, en mijn ban appeal was ge-declined.

 

Ik weet niet wat EA heeft ge-investigate, maar ik heb nooit ge-cheat of enige regel gebroken, hoe kan dit?

 

Ik voel me opgelicht en lost, wat moet ik nu doen? Ik wil heel graag dit account terug en wil de hoop niet opgeven.

 

Hoe kan het dat EA zegt dat ik cheat? Terwijl ik nooit heb ge-cheat of gebruik heb gemaakt van een 3rd Party software?

 

 

Attachments:

(moment van ban) https://www.youtube.com/watch?v=PLgXD8--teU

 

 

Please help,

 

Sem

Bericht 1 van 5 (729 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Vals Gebanned - Apex Legends

Community Manager
Hey @ConfigBan, (de naam komt goed overeen met wat er blijkbaar is gebeurd... Wink)

Via onze Answers HQ-forums kunnen we helaas niet helpen met ondersteuningsvragen die specifiek zijn voor geblokkeerde accounts. In plaats daarvan kan ons Servicevoorwaardenteam je daarbij helpen. Als je meer informatie wilt over de status van je account met betrekking tot een sanctie, raad ik je aan hiervoor een ticket aan te maken via de volgende stappen die hier vermeld staan: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/.

Omdat we deze vragen niet via het forum kunnen beantwoorden, sluiten we dit topic.

Dankjewel.
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (687 Weergaven)

Alle reacties

Re: Vals Gebanned - Apex Legends

★★★★★ Expert
Bekijk het e-mail bericht dat je hebt gekregen van deze schorsing / verbanning voor meer informatie, @ConfigBan.
Genoemde stappen zal je zelf moeten doen.
Lees dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/account/electronic-arts-account-suspension-policy/
Schorsingen en verbanningen worden niet afgehandeld via het forum als helpdesk.
Ook over het antwoord van het team / afdeling, dat dat doet, kan niks gewijzigd worden. Je zal weer contact opnemen met hun bij onduidelijkheid.

Als je soms het spel hebt aangepast, dan zal je deze moeten ongedaan maken. Repareer het spel via de Origin cliënt. Anders helemaal verwijderen, opnieuw downloaden en installeren.
Waarschijnlijk zal je de stuurprogramma's van jouw computer eerst nog wel moeten bijwerken.
Heb je alle updates voor Windows 10, die nog beschikbaar zijn bij de Windows Update wel allemaal gedownload en geïnstalleerd? Optionele updates niet vergeten. https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/windows-bijwerken-3c5ae7fc-9fb6-9af1-1984-b5e0412c556a Computer opnieuw laten starten en stappen net zo lang blijven herhalen.
Meegeleverde en benodigde software repareren of opnieuw installeren.
Gebruik je soms hulpmiddelen die je laten valsspelen als spelvoortgang en/of inhoud krijgen die je niet op een eerlijke, normale manier verdient, beschikbaar via andere en vreemde websites, diensten of software, dan zal je deze niet meer moeten gebruiken. Verwijder deze ook!
Mogelijk gebruik je toch bepaalde software die voor het spel heeft ingedeeld als dit soort software. Zorg ervoor dat je alle overige en onnodige openstaande software helemaal hebt afgesloten, want deze heb je toch niet nodig en anders deze verwijderen. Zo worden ook meer mogelijk hard benodigde systeembronnen vrijgemaakt.
Zorg ervoor dat de gebuikte beveiligingssoftware is bijgewerkt (laatste productversie (schoon) geïnstalleerd, met definities jonger dan 24 uren), om de computer eens goed te laten controleren op besmettingen en andere minder gewenste bezoekers. Deze zal je moeten verhelpen.
Laat ook Windows eens controleren op fouten. Deze zal je moeten verhelpen. Als dat niet meer mogelijk is, dan zal je een schone installatie van Windows 10 moeten overwegen. Eerst nog wel een reservekopie maken van jouw gegevens.

Windows Schoon Starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135


Beter kan je geen andere, vreemde websites hier plaatsen.
Schermafdrukken kan je opslaan als een afbeeldingsbestandstype en toevoegen bij je reactie als een bijlage.


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (717 Weergaven)
0 Kudos

Re: Vals Gebanned - Apex Legends

★★★ Newbie

Beste,

 

Bedankt voor de reactie, ik zal de stappen even bij langs gaan en kijken wat er mis is gegaan.

 

Ik gebruik geen cheat software of enige software waar k mijn voordeel bij heb, enige 3rd party app die ik heb aanstaan is Discord & Logitech GHUB.

 

Ook heb ik geen andere rare programma’s op mijn pc staan, bij alle games met Easy Anti Cheat heb ik geen probleem, bij Apex dus wel, in de mail van de EA staff stond dat ik was gebanned vanwege “Cheating”. Hier klopt dus niks van, ik heb op reddit en youtube gezien en gelezen dat ik niet de enige ben met dit probleem, meerdere mensen zijn onterecht gebanned.

 

Ik zal er ff naar kijken op mn pc of er misschien wel IETS is dat interfered met Apex.

Bericht 3 van 5 (712 Weergaven)
0 Kudos

Re: Vals Gebanned - Apex Legends

★★★★★ Expert
Dan zal je toch op een bepaalde manier software gebruiken, die het spel heeft ingedeeld als dit soort software waarmee je kan valsspelen, @ConfigBan.
Het kan zonder jou medeweten gebeuren, deze software kan meegeleverd worden met de andere software die je gebruikt.

Software die je niet nodig hebt voor het spel zal je helemaal moeten afsluiten. Of anders maar helemaal verwijderen.

Je zal tevens Windows eens schoon moeten starten.

Nagaan dat jouw computer geen besmettingen als ongewenste bezoekers bevat, zo nodig schone installatie van Windows 10 doen.


Alle overige en onnodige aangesloten apparaten uitschakelen en ontkoppelen.

Spellen van anderen, zullen ook weer anders werken.


Bij onduidelijkheid zal je toch beter contact opnemen met het team / afdeling, dat de schorsingen en verbanningen zal afhandelen.


Groetjes.
Bericht 4 van 5 (705 Weergaven)
0 Kudos

Re: Vals Gebanned - Apex Legends

Community Manager
Hey @ConfigBan, (de naam komt goed overeen met wat er blijkbaar is gebeurd... Wink)

Via onze Answers HQ-forums kunnen we helaas niet helpen met ondersteuningsvragen die specifiek zijn voor geblokkeerde accounts. In plaats daarvan kan ons Servicevoorwaardenteam je daarbij helpen. Als je meer informatie wilt over de status van je account met betrekking tot een sanctie, raad ik je aan hiervoor een ticket aan te maken via de volgende stappen die hier vermeld staan: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/.

Omdat we deze vragen niet via het forum kunnen beantwoorden, sluiten we dit topic.

Dankjewel.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 5 (688 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help