Re: Sprinting issue. Forcefully stops sprinting.

door RoutineGiant
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sprinting issue. Forcefully stops sprinting.

★★★ Novice

Whenever I play Apex Legends on my PC I encounter the same problem. Which is that whenever I am running it forcefully stops me from sprinting. After a couple seconds of sprinting it stops me. I have read that other people have encountered the same problem across platforms, but so far no solution seems to have been found. 

I have checked my internet, and that seems fine. No packet loss, and a steady ping of 8-9. 

 

I have attempted to fix the issue by repairing the game and reinstalling it, but so far no luck. 

 

Holding the 'shift' button does seem to help, but even then it sometimes stops me. 

 

I am assuming it must be something in the game file or settings, since I know the game runs fine on a similar PC setup in the house. 

 

Does anyone know if there is a fix or some steps I could still try to remedy this? 

Bericht 1 van 6 (928 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sprinting issue. Forcefully stops sprinting.

Community Manager
Hoi @RoutineGiant,

Welkom op de Nederlandse forums!

Mag ik vragen hoe lang je last hebt van dit probleem?

je zegt dat je dit probleem niet hebt op een ander computer? Kan je de toetsenbord van je ander computer inpluggen om te zien of het een hardware probleem is?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 6 (897 Weergaven)

Re: Sprinting issue. Forcefully stops sprinting.

★★★ Novice

Hoi QueenBee,

 

Ik heb al last van dit probleem sinds ik het speel op deze computer. Het probleem is inderdaad niet op de andere computer in ons huis. Daarbij gebruik we hetzelfde toetsenbord.

Ik heb even mijn toetsenbord verwisseld met een andere, hierbij was mijn probleem niet aanwezig. Dus mogelijk zou het dan aan het toetsenbord liggen. Ik ben even terug gegaan naar mijn oude toetsenbord om te kijken of het een toevalsbevinding is of niet. Ik laat over een tijdje even mijn bevindingen horen. 

 

Bedankt voor je suggestie.

Bericht 3 van 6 (849 Weergaven)

Re: Sprinting issue. Forcefully stops sprinting.

★★★ Novice

HoiQueenBee,

 

Het lijkt inderdaad om een hardware probleem te gaan. Met een ander toetsenbord is het probleem niet aanwezig. Wat ik nu alleen zo raar vind, is dat het probleem zich dus alleen afspeelt bij een gloednieuw toetsenbord. Enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? 

 

 

Bericht 4 van 6 (810 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sprinting issue. Forcefully stops sprinting.

Community Manager
Hoi @RoutineGiant,

Ik ben blij om te horen dat we weten wat het probleem is en dat het wel goed lukt met je andere toetsenbord. Ik zou niet weten hoe we dit kunnen oplossen, hardware is niet echt mijn specialiteit, en behalve je toetsenbord schoonmaken zou ik echt geen idee hebben van wat ik zou kunnen aanraden.

Je zou kunnen vragen op de Engelse forums. Je typt perfect Engels, misschien weet iemand daar hoe je dit het beste kan oplossen. Ik neem aan dat steeds je toetsenbord wisselen niet echt ideaal is.

Wat voor toetsenbord is het? Ik kan niet beloven dat ik het meest behulpzaam zal zijn, maar misschien kan ik toch iets vinden voor je.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 5 van 6 (808 Weergaven)

Re: Sprinting issue. Forcefully stops sprinting.

★★★ Novice

Hoi @EA_QueenBee ,

 

Alle hulp is altijd welkom haha. Ik zal het ook eens proberen op de Engelse forums. 

 

Het toetsenbord dat ik gebruik is de 'Razer Huntsman Elite Chroma Qwerty Mechanisch Gaming Toetsenbord - Opto Switch'. Deze is nog geen 2 maanden oud, daarnaast gebruik we hetzelfde type toetsenbord dus ook op een andere computer in huis met een vergelijkbare desktop waarbij het wel werkt.

 

Zelf kon ik op de Engelse forums nog geen oplossing vinden, maar misschien hebben ze daar nog tips.

In ieder geval bedankt voor je hulp tot nu toe!

Bericht 6 van 6 (801 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help