Playstation plus pack

door Supertim03
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Playstation plus pack

★★ Novice

Hallo ea,

 

Nadat ik van ps4 naar ps5 versie van Apex legends ben gegaan, ben ik al mijn vorige playstation plus packs verloren. Dit zijn een hoop skins die ik kwijt ben. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

 

Mvg Tim.

Bericht 1 van 5 (1.527 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Playstation plus pack

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @Supertim03,

Welkom.

Wat vervelend om te lezen dat je aangeeft PS+ Apex Legends packs kwijt te zijn nadat je een switch hebt gemaakt.

 

Er zijn hier meer rapporten over binnen gekomen & de teams zijn het aan het onderzoeken, maar helaas kunnen wij hier niet bij helpen via de forums.

Het beste wat je hiervoor kunt doen is contact opnemen met PlayStation Support aangezien (het zit in de naam van het product) het om PS+ Apex Legends packs gaat, die je alleen kunt krijgen als je PS+ hebt. Dit is helaas geen EA product.

Helaas kunnen wij niet in de systemen van Sony PlayStation kijken.

Dankjewel.

EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (1.480 Weergaven)

Alle reacties

Re: Playstation plus pack

★★★★★ Expert
Aangezien dit niks te maken heeft met EA, zal je hiervoor contact opnemen met de ondersteuning van je spelconsole, @Supertim03.
Nagaan dat je wel bent aangemeld met de juiste account(s).

Groetjes.
Bericht 2 van 5 (1.518 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Playstation plus pack

★★ Novice

Dit is wel een issue van EA.

Bericht 3 van 5 (1.493 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Playstation plus pack

★★★★★ Expert
Waar heb je dit en het spel gekocht, @Supertim03?

Groetjes.
Bericht 4 van 5 (1.488 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Playstation plus pack

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @Supertim03,

Welkom.

Wat vervelend om te lezen dat je aangeeft PS+ Apex Legends packs kwijt te zijn nadat je een switch hebt gemaakt.

 

Er zijn hier meer rapporten over binnen gekomen & de teams zijn het aan het onderzoeken, maar helaas kunnen wij hier niet bij helpen via de forums.

Het beste wat je hiervoor kunt doen is contact opnemen met PlayStation Support aangezien (het zit in de naam van het product) het om PS+ Apex Legends packs gaat, die je alleen kunt krijgen als je PS+ hebt. Dit is helaas geen EA product.

Helaas kunnen wij niet in de systemen van Sony PlayStation kijken.

Dankjewel.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 5 (1.481 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help