[Opgelost] - Voortgang teruggezet

door Combat-_-Swet
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Stats keeps resetting after starting up the game again

★★★★★ Novice
  1. I got the same! It even took away the 2500 dmg badge i earned which was a real pain in de *. I hope they will give us an compensation for this because we are losing: levels, battle pass tiers, badges, scores and all that stuff
Bericht 10 van 18 (1.466 Weergaven)
0 Kudos

Re: geen enkele progress sinds seizoen 10 komt binnen.

★★★★★ Novice

Ik had dit ook! Ik verloor letterlijk mijn 2500 dmg badge. Beter krijgen we een compensatie voor alle levels, tiers, kills en badges die we hebben verloren. Vinden jullie niet?

Bericht 11 van 18 (1.480 Weergaven)
0 Kudos

Kill loggs dont get registrated by legend fuze

★★★ Newbie

Kill loggs dont get registrated by legend fuze

 

Bericht 13 van 18 (1.456 Weergaven)
0 Kudos

Re: geen enkele progress sinds seizoen 10 komt binnen.

★★★ Newbie

Yes ik heb daar ook last van. Kill logs en Ranked reset ie elke keer .

Apex hoe gaan jullie dit oplossen????

 

Bericht 14 van 18 (1.455 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Wordt onderzocht] - Voortgang teruggezet

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @Combat-_-Swet,

 

Je lijkt niet de enige te zijn met dit probleem en we zijn aan onze kant aan het onderzoeken wat hiervoor mogelijk de oorzaak was. Ik heb jouw bericht even zijn eigen discussie gegeven omdat dit een ander probleem is dan waar je hem onder gepost hebt.

 

Ik markeer deze reactie als antwoord zodat hij zichtbaar is voor iedereen en zodat ik hier de updates kan plaatsen. 

 

Laatste update: 18 Augustus

 

Het probleem waarbij het spel constant teruggezet wordt na het afsluiten is sinds Dinsdag 17 Augustus opgelost. Helaas waren er wat problemen bij het terugvinden van deze missende content tijdens deze periode en zal het helaas niet mogelijk voor ons zijn om deze te verifiëren en terug te zetten voor spelers die tegen dit probleem aangelopen zijn. Onze grootste excuses hiervoor.

 

Wat is er aan de hand?

 

Het lijkt erop dat sinds Vrijdag de 13de er progressie lijkt te missen en bepaalde spelers teruggezet zijn in hun progressie. Dit zijn niet alleen matches maar ook battlepass progressie en unlocks zoals bijvoorbeeld badges. 


Is er iets wat ik kan doen als workaround?

 

Als het goed is zal dit probleem zich niet meer voor moeten doen. Laat ons weten als je nu alsnog progressie kwijt raakt bij het herstarten (niet inclusief progressie van voor vandaag).

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 15 van 18 (2.388 Weergaven)

Re: [Wordt onderzocht] - Voortgang teruggezet

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@exodiadraw @ImCryptiQ @joor-appelboor @ItsMeLandver @PimDaelmanss @jbmaniak @xandermoan ,

 

Ik heb jullie berichten samengevoegd in deze discussie zodat ik alle updates op één plek kan houden. Houdt een oogje op het geacepteerde antwoord voor updates.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 16 van 18 (1.452 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Wordt onderzocht] - Voortgang teruggezet

★★ Novice

@EA_Neil Hoe Groot Is de kans dat The Progression Lost Permanent is ? Kunnen we ranked door spelen ? of moeten we wachten tot het gefixed is ? 

 

 

Want met die workaround level je wel (public games ) maar er is totaal geen movement in  battle pass en arena event (terwijl ik die arena event al af had ik nog 300 punten miss maar er geen movement in krijg al speel ik 100000 games van arena ) 

Bericht 17 van 18 (1.427 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Wordt onderzocht] - Voortgang teruggezet

Community Manager (retired)
Hey @ImCryptiQ,

Op het moment wachten wij zelf ook op meer informatie vanuit het game team die helaas tijdens het weekend niet aanwezig waren dus we verwachten zeer binnenkort meer te weten te komen. Zodra we dit weten zal ik het jullie zeker laten weten.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 18 van 18 (1.425 Weergaven)
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help