[Opgelost] - Voortgang teruggezet

door Combat-_-Swet
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

[Opgelost] - Voortgang teruggezet

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Hey @EA_Neil. Ik heb nu een bug waardoor als ik leave ik mijn progressie die ik tussentijds had gemaakt kwijt ben... zo had ik een 2500 damage badge verdient en moest ik gaan eten dus sloot ik apex af. Toen ik terug kwam was ik 1 level terug gezet (was 123) en was mijn badge ook mooi kwijt. In de match summary stond nu dat ik level 122 was geworden en kreeg geen badge maar kon wel mijn stats zien. Inmiddels als ik naar match summary ga zie ik de game die ik 1 dag geleden had gespeelt.  Mijn progressie wordt ook gereset wanneer ik over level 5 van de battle pass ga. Dan krijg ik te zien (you recieved 200 apex coins) en dan ben ik weer poef bij tier 4 van de battle pass. Ik ben niet de enige met dit probleem maar zou je kunnen vertellen of ea bezig is dit te fixen? Daarnaast zou een compensatie in ranks en levels wel gewaardeerd worden aangezien we spelen om niks te krijgen momenteel. Een apex coin of heirloom shard compensatie zou ook gewaardeerd worden. Daarnaast zou het fijn zijn als ik mijn badge terug kan krijgen. Ik heb een screenshot met het bewijs dst ik daadwerkelijk 2794 damage heb gedaan in die match

Bericht 12 van 18 (971 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: [Wordt onderzocht] - Voortgang teruggezet

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @Combat-_-Swet,

 

Je lijkt niet de enige te zijn met dit probleem en we zijn aan onze kant aan het onderzoeken wat hiervoor mogelijk de oorzaak was. Ik heb jouw bericht even zijn eigen discussie gegeven omdat dit een ander probleem is dan waar je hem onder gepost hebt.

 

Ik markeer deze reactie als antwoord zodat hij zichtbaar is voor iedereen en zodat ik hier de updates kan plaatsen. 

 

Laatste update: 18 Augustus

 

Het probleem waarbij het spel constant teruggezet wordt na het afsluiten is sinds Dinsdag 17 Augustus opgelost. Helaas waren er wat problemen bij het terugvinden van deze missende content tijdens deze periode en zal het helaas niet mogelijk voor ons zijn om deze te verifiëren en terug te zetten voor spelers die tegen dit probleem aangelopen zijn. Onze grootste excuses hiervoor.

 

Wat is er aan de hand?

 

Het lijkt erop dat sinds Vrijdag de 13de er progressie lijkt te missen en bepaalde spelers teruggezet zijn in hun progressie. Dit zijn niet alleen matches maar ook battlepass progressie en unlocks zoals bijvoorbeeld badges. 


Is er iets wat ik kan doen als workaround?

 

Als het goed is zal dit probleem zich niet meer voor moeten doen. Laat ons weten als je nu alsnog progressie kwijt raakt bij het herstarten (niet inclusief progressie van voor vandaag).

 

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 15 van 18 (2.391 Weergaven)

Alle reacties

Geen apex coins ontvangen op tier 21(ik heb de premium versie)

★★ Newbie

Wanneer ik Klaar was met mijn arena potje zag ik dat ik tier up ging maar niet de reward gekregen heb dat was 100 apex coins. Hopelijk krijg ik deze nog in de toekomst.

Bericht 1 van 18 (951 Weergaven)
0 Kudos

Stats reset

★★★ Newbie

Hallo,

 

sinds gisteren doet mijn account niks meer updaten. Ik heb gisteren 200 kills gemaakt, en 2 ranken omhoog. Vanochtend, na inloggen, was alles gereset naar wat ik gisterochtend had. 
Vandaag getest met potjes spelen, kills checken, en elke keer na uitloggen resetten mijn stats.

 

Pim

Bericht 2 van 18 (972 Weergaven)

Re: Stats reset

★★ Novice

Ik heb letterlijk hetzelfde probleem

Bericht 3 van 18 (960 Weergaven)
0 Kudos

Stats keeps resetting after starting up the game again

★★ Novice

The game keeps reseting my kills, wins, challenges,lvls 

And my ranked games.

Pls fix this

Bericht 4 van 18 (976 Weergaven)

Verlies van data na spel afsluiten

★ Novice
  • Elke keer als het spel afsluit en later weer open ben ik al mijn data (onder andere xp en rp) van de matches die ik in de vorige sessie heb gespeeld kwijt waardoor ik mijn battle pass ook niet kan ontgrendelen en dus mijn apex coins verloren gaan. Ik hoop dat hier een snelle fix voor is gamertag is joran_2002.
Bericht 5 van 18 (989 Weergaven)

Re: Stats keeps resetting after starting up the game again

★★ Novice

I have the same issue. I lost todays progress of arena flash event & Ranked leagues ! .

 

I won the last game i played, Went back to the menu, Gain 200+ points, took a shower break , the game disconnected me and put me 15h back in time .. 

 

Bericht 6 van 18 (969 Weergaven)
0 Kudos

geen enkele progress sinds seizoen 10 komt binnen.

★★★ Newbie

mijn vriend speelt apex legends ranked redelijk veel, sinds seizoen 10 is begonne komt er niks van progress door.

 

daarmee bedoel ik : als hij een ranked match speelt en de match wint krijgt hij de RP maar eens terug in lobby gaat er rp weg en word hij gewoon demoted.

hij geraakt niet uit bronze 4 & 3 daardoor.

 

ook als hij naar challenges gaat resette die elke match opnieuw.

 

playstation 4 account : GoldenTichDelux 

Bericht 7 van 18 (981 Weergaven)

Apex Legends Rank Diamond back to Platinum!?

★★ Novice

Vrijdag 13 Augustus had ik al Diamond gehaald en in de ochtend weer Apex opgestart om vervolgens te zien dat ik weer Platinum2 ben?

 

Vandaag ( 14 augustus ) samen met een vriend weer Diamond gehaald iets voor 17:00

 

Na het eten (18:30) weer opgestart om vervolgens weer terug te zijn in Platinum 2?!

 

Wat is hier aan de hand? Ik neem aan dat dit snel word opgepakt want 2x toe naar Diamond praten we over 1400 RP!! wat opeens verdwenen is?

 

 

 

 

Bericht 8 van 18 (960 Weergaven)
0 Kudos

Re: geen enkele progress sinds seizoen 10 komt binnen.

★★★ Newbie

dat heb ik ook elke keer als ik mijn spel opniew opstart dan is al mijn rp weg en mijn badge die ik heb unlocked

Bericht 9 van 18 (975 Weergaven)
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help