Re: Nintendo Switch Pro controller look deadzone

door celineplien
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Nintendo Switch Pro controller look deadzone

★★ Novice

Ik heb een nintendo switch pro controller. Deze controller staat er om bekend dat hij geen stickdrift heeft. Het is mij echter opgevallen dat er op de switch bij de controller settings geen optie staat om look deadzone uit te zetten (alleen small / large. Ik heb begrepen dat de optie 'no look deadzone' op alle andere platforms wel beschikbaar is.

Bericht 1 van 7 (1.798 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Nintendo Switch Pro controller look deadzone

Community Manager
@celineplien, ah kijk, dankjewel voor de toelichting! Ja, dat is inderdaad goede feedback! Ik zal het doorgeven aan de Apex Legends teams. Standard smile
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 4 van 7 (1.754 Weergaven)

Alle reacties

Re: Nintendo Switch Pro controller look deadzone

Community Manager
Hey @celineplien,

Ik kan je persoonlijk vertellen dat ook de Switch Pro controller last kan hebben van stick drift, helaas.

Dat tenzij begrijp ik niet helemaal wat je precies bedoelt met je post? Is dit een feedback post, of een vraag?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 7 (1.773 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nintendo Switch Pro controller look deadzone

★★ Novice

Oh ik snap dat het verwarrend was, het is eigenlijk feedback. Ik heb een foto gemaakt om te laten zien dat look deadzone en movement deadzone niet op 'none' kunnen op de nintendo switch, dit zou ik wel graag willen. 

Bericht 3 van 7 (1.759 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nintendo Switch Pro controller look deadzone

Community Manager
@celineplien, ah kijk, dankjewel voor de toelichting! Ja, dat is inderdaad goede feedback! Ik zal het doorgeven aan de Apex Legends teams. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 7 (1.755 Weergaven)

Re: Nintendo Switch Pro controller look deadzone

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hee,

 

 

Het is mij opgevallen dat mijn feedback na een aantal updates van het spel nog steeds niet verwerkt is Frown. Zou het misschien nog een keer doorgegeven kunnen worden met iets meer urgentie?

 

Ik hou van dit spel maar ik heb er behoorlijk last van dat ik de Look Deadzone niet uit kan zetten terwijl mijn controller geen stickdrift heeft..

 

Ik heb een voorbeeld gevonden waarin er wordt bevestigd dat ik niet de enige ben die hier last van heeft (zie link hier onder):

https://www.reddit.com/r/apexlegends/comments/r096ec/apex_switch_controllers_have_such_high_dead_zon...

 

 

Groetjes!

Bericht 5 van 7 (1.243 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nintendo Switch Pro controller look deadzone

[ Bewerkt ]
Community Manager

@celineplien, maar natuurlijk kan ik de feedback nogmaals doorgeven. Alleen het doorgeven van feedback hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hier ook daadwerkelijk iets mee kan worden gedaan. Feedback is feedback, bedoeld om een mening of extra idee te delen over iets.

 

Het is aan de mensen zelf, de ontwikkelaars van het spel in dit geval, om te kijken of dat dit ook geïmplementeerd kan worden en of dat er grote vraag naar is, etc.

 

De definitie van het woord 'feedback'.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 7 (1.194 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nintendo Switch Pro controller look deadzone

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Het lijkt mij dat de ontwikkelaars weleens feedback over het hoofd kunnen zien, dit neem ik absoluut niemand kwalijk (ook jou niet). Om deze reden kom ik hier graag nog een keer op terug. Het lijkt mij prettig als jij (of iemand anders) de feedback nog een keer doorgeeft om de kans te vergroten dat er even naar gekeken wordt.

 

Ik vind dat dit spel in vele opzichten echt heel goed werkt op de Switch. Het niet uit kunnen zetten van de 'Look Deadzone' terwijl je controller geen stickdrift heeft klinkt misschien als iets kleins. Echter kan het negatief van invloed werken op de Aiming, wat in Apex Legends niet geheel onbelangrijk is (zoals je waarschijnlijk weet). 

 

P.S. Ik weet wat feedback is.

 

 

Bericht 7 van 7 (1.162 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help