Nieuwe Twitch Drops verwijderen andere twitch drops op account

door GODQueenEvy
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Nieuwe Twitch Drops verwijderen andere twitch drops op account

★★★ Apprentice

De nieuwe twitch drops hebben mijn oude twitch drops (Mirage banner frame, badge & win tracker etc..) van mijn account verwijderd..

Bericht 1 van 4 (1.063 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nieuwe Twitch Drops verwijderen andere twitch drops op account

★★★★★ Expert
Stoppen met het delen van jouw accounts en platforms, @GODQueenEvy.
Alle wachtwoorden wijzigen, jouw gegeven goed nagaan, verhoog de beveiligingsinstellingen en alle gebruikte software bijwerken.
Herhaald dit voor elke getroffen e-mail adres, software, account, dienst en platform.

Contact opnemen met de ondersteuning van de ander.

Nagaan dat je wel doet aan de vereisten en benodigde acties gedaan zijn.

Betreft jouw EA / Origin account, dien je zelf contact opnemen met de helpdesk, aangezien persoonlijke zaken niet afgehandeld worden via het forum.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (1.019 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nieuwe Twitch Drops verwijderen andere twitch drops op account

★★★ Apprentice
@RealSimmor0 het heeft niets te maken met beveiliging of het delen van andere accounts. Het gaat om het feit dat telkens wanneer ik twitch drops claim en deze op mijn apex account komen, dat het andere content, die ik geclaimd heb van apex twitch, verwijderd. Het blijkt een "bug" te zijn dat na bijna een jaar nog steeds niet is opgelost..
Bericht 3 van 4 (1.010 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Nieuwe Twitch Drops verwijderen andere twitch drops op account

Community Manager
Hey @GODQueenEvy,

Welkom.

Ik snap goed dat deze situatie vervelend is. Het is inderdaad zo dat de Apex Legends & Twitch teams hiervan op de hoogte zijn en het nog steeds wordt onderzocht.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 4 (975 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help