[NIEUW] - Ik heb 100% betaald voor craften tijdens de Anniversary Event

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

[NIEUW] - Ik heb 100% betaald voor craften tijdens de Anniversary Event

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey Legends!

 

We hebben gemerkt dat gisteravond het evenement iets te vroeg online ging en hierbij ook het craften van de event specifieke items waarvoor gepland stond dat je deze voor 50% kon craften. Hierdoor was er een korte tijdsperiode waar spelers deze items voor 100% konden craften in plaats van de geplande 50%.

 


 

Dit is bij mij gebeurt. Wat kan ik doen?

 

Geen probleem! We zijn ervan op de hoogte en willen je vragen direct contact te zoeken met ons over de mail (log wel eerst in op help.ea.com), chat of social media. Als je inderdaad een event item voor 100% ge-craft hebt tijdens deze periode dan vergoeden wij de 50% voor je.

 

 

Hoe kom ik in contact?

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

 

  1. Ga naar help.ea.com en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Log in met jouw account
  3. Click op contact us 
  4. Selecteer Apex Legends en jouw platform
  5. Selecteer bijvoobeeld Codes & Promotions > Promotion Questions en kies Contact options
  6. Selecteer chat (telefoon kan ook maar heeft mogelijk kosten ivm bellen met het buitenland)

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 


 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 1 van 1 (1.829 Weergaven)
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help