Re: Mic bug apex

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Mic bug apex

★★ Novice

Hello,

 

since the new update last week, my mic dont work anymore Frown I tryd my headset on my friends xbox and then it works.. 

i removed the game and installed it again but still dont work.

Can some one help me?

#SorryForBadEnglishStandard smile

Bericht 1 van 7 (1.297 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mic bug apex

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @LucDubbelman,

Welkom op het Nederlandstalige forum!

Dat is erg apart inderdaad. Is het plots gestopt met werken? En wat voor headset heb je precies als ik vragen mag/hoe sluit je die precies aan met wat voor aansluiting?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 7 (1.283 Weergaven)

Re: Mic bug apex

★★ Novice

Haha, ik had pas laat door dat het NL was 🤣

 

Ik speel op de Xbox series S en met de Gold headset van PlayStation, deze sluit ik aan met een aux kabel op m’n Xbox controller. Heb het sinds ik de Xbox heb altijd zo gedaan zonder problemen.. 

heb vanmorgen ook geprobeerd op de Xbox van mn vriend op zijn apex account en toen werkte het wel. 
vervolgens ben ik met mijn account op zijn Xbox ingelogd en toen deed ie het weer niet Frown Lijkt echt een bug op mijn account. Alle instellingen zijn het zelfde als de Xbox van m’n vriend

Bericht 3 van 7 (1.274 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mic bug apex

Community Manager
@LucDubbelman, hmm, een PlayStation headset op een Xbox. Dat vraagt natuurlijk om problemen...! Wink

Jokes aside; dit heeft natuurlijk niks met je account te maken, er zit geen een connectie tussen een EA account en een headset. Het enigste wat ik zou kunnen bedenken is een eventuele Xbox account restrictie, maar daar kun je eventueel zelf achter komen door een andere headset te testen en te kijken of dat die wel werkt. Misschien is dat een optie?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 7 (1.265 Weergaven)

Re: Mic bug apex

★★ Novice

Haha had deze nog liggen toevallig 🤭

 

Maar helaas 3 verschillende headsets gebruikt, allemaal hetzelfde probleem. Ik lees inmiddels wel meer dat dit een probleem is sinds de update dus ik hooo dat apex snel met een oplossing komt.

 

toch bedankt!!

Bericht 5 van 7 (1.260 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mic bug apex

Community Manager
@LucDubbelman, hmm, dat is apart inderdaad. Zelf nog niks over gelezen, maar als ik nu de Engelstalige AHQ even snel bekijk zie ik inderdaad wat reports erover.

Ik ga het verder onderzoeken.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 7 (1.255 Weergaven)

Re: Mic bug apex

Community Manager
Hey @LucDubbelman,

Even wat info; het kan ook zo zijn dat dit probleem komt door een audio setting op de console, wat ik net heb doorgekregen. Als je eens gaat (op de console) naar Instellingen > Volume & audio output > Headset audio > Headset audio format en dan het veranderen naar Stereo Uncompressed. Het kan zijn dat de Nederlandse vertaling iets anders is, maar dit heb ik zo 1.2.3. doorgekregen.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 7 van 7 (1.188 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help