Matchmaking

door Quentin078
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Matchmaking

★★★★★ Novice

De matchmaking in dit spel is te slecht voor woorden, veel spelers klagen erover en wat doet ea als laatste update? Juist... Gibraltar nog beter maken dan hij al is.... ik speel vaak met een vriend samen voorheen hadden we regelmatig wins en leuke potjes waar hard wordt gewerkt. Nu sinds een aantal maanden spelen we alleen nog maar tegen predators dan wel mensen die de hele dag gamen of streamers. Ik hou van een uitdaging begrijp me niet verkeerd maar ieder potje geen kans hebben omdat ik naast gamen nog een leven heb en daarom niet zoveel speel als de mensen die wel in die lobby’s thuis horen, is geen fun meer. Ik heb het even aangekeken maar het is gewoon weg niet meer te doen omdat wij wel 9 van de 10 keer een derde teammate krijgen die er niks van bakt. Er is ook helemaal geen verschil meer in Apex en ranked modus. Apex zou helemaal random moeten zijn of verander iets zo dat het leuk blijft voor iedere speler. Waarschijnlijk gaan jullie hier niks mee doen en blijven over een aantal maanden alleen de mensen over die de gehele dag spelen 

Bericht 1 van 1 (474 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help