Re: Kan niet inloggen in mijn ea account nadat ik een nieuw xbox account heb aan

door gfvfrst
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kan niet inloggen in mijn ea account nadat ik een nieuw xbox account heb aangema

★★★ Newbie

Elke keer dat ik een xbox account aanmaak en dan in apex legends ga en mijn nieuwe ea account aanmaak komt er precies na het registreren een melding met 'sorry! We are experiencing some technical difficulties. Please the Again later. Daarna komt er onder in het beeld een melding met ' You must have an account to play!' Elke keer dat ik dit probeer komt dit voor. Maar op al bestaande accounts kan ik wel spelen.

Bericht 1 van 5 (1.104 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet inloggen in mijn ea account nadat ik een nieuw xbox account heb aan

★★★★ Novice
@gfvfrst Waarschijnlijk is het omdat je vanuit het zelfde IP adres meerdere ( teveel ) accoun'ts gebruikt. Hou het bij een hoofd account, als dit het geval is.
Bericht 2 van 5 (1.087 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Kan niet inloggen in mijn ea account nadat ik een nieuw xbox account heb aan

★★★ Newbie

Kan ik dan wel op een ander ip adres een account aanmaken?

Bericht 3 van 5 (1.079 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet inloggen in mijn ea account nadat ik een nieuw xbox account heb aan

★★★★★ Expert
Laten we beginnen met waarom je steeds een nieuwe moet maken, @gfvfrst?

Zie je dit alleen bij dit spel of ook andere EA spellen?
Dan zal dit onderwerp beter thuishoren in de forumtak voor de algemene vragen: https://answers.ea.com/t5/EA-Algemene-vragen/bd-p/general-questions-nl

Het maken van meerdere EA / Origin accounts is niet nodig.
Wanneer dit vaak gebeurd, kunnen dit problemen geven.
Als het niet lukt via de spelconsole, gebruik dan eens een PC, met bijgewerkte webbrowser en bekabelde internetverbinding.

Je hebt een EA / Origin account nodig voor het spelen van EA spellen.
Per EA / Origin account kan je maar 1 accounts van een andere, ondersteunende platform of dienst koppelen.
Hoewel je zelf kan ontkoppelen, is het beter te laten doen via de helpdesk, aangezien de risico's en voorwaarden die hieraan vastzitten.
Lees dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/account/link-your-console-accounts/

Spelvoortgang bij de spelconsole is gekoppeld aan je EA / Origin account en niet je spelconsole account.

Als je soms een limiet of beperking hebt zitten aan jouw EA / Origin account, dan is het mogelijk dat bepaalde producten, inhoud, (spel)functies en diensten niet langer te gebruiken zijn.

Regelmatig aanmelden op jouw accounts en platformen zal ervoor zorgen dat deze langer actief blijven. Daarnaast kan je sneller er achter komen of er vreemde zaken gebeuren.
Als je soms jouw accounts deelt met anderen, dan zal je hiermee moeten stoppen. Dit kan minder leuke gevolgen hebben.
Alle wachtwoorden aanpassen, jouw gegevens goed nakijken, beveiligingsinstellingen verhogen en gebruikte software bijwerken.

Kies een nieuw, sterk (vanaf 15 tekens) en uniek wachtwoord, voor de juiste EA / Origin account: https://signin.ea.com/p/web/resetPassword Wacht 90 minuten na elke gedane poging.

Wanneer je geen toegang meer hebt tot jouw e-mail adres waarmee jouw EA / Origin account had gemaakt, dien je contact op te nemen met de helpdesk.
De e-mail adressen die je van werk of school / studie / opleiding krijgt, zijn niet geschikt voor dit soort meer persoonlijke zaken.

Ook voor het samenvoegen van meerdere EA / Origin accounts, dien je contact op te nemen met de helpdesk, als dit mogelijk is en je de risico's hiervan begrijpt.


Wanneer je problemen hebt met de account, dienst of functies van je spelconsole, als de spelconsole zelf, dan zal je contact opnemen met hun ondersteuning.

Contact opnemen met de Nederlandstalige helpdesk via: https://help.ea.com/nl/contact-us
Hier alle velden invullen dan. Makkelijk zou het via de chat verlopen.
Ze zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 10:00 tot 19:00 uur.


Beter is het om niet hier en daar je reactie te plaatsen.

Groetjes.
Bericht 4 van 5 (1.059 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet inloggen in mijn ea account nadat ik een nieuw xbox account heb aan

Community Manager
Hey @gfvfrst,

Welkom.

Helaas snap ik niet precies wat je bedoelt.

Je maakt constant nieuwe EA en Xbox accounts aan? Waarom precies, heb je niet één Microsoft Xbox account en één EA account die je normaal gebruikt?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 5 (1.032 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help