[Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na patch

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

[ Bewerkt ]
★★ Novice

@EA_NeilPlatform: nintendo switch
Username: speedyboi
Ik hoop dat ik hierdoor nog een compensatie kan krijgen want ik had een groot deel van het event gemist en ik had ook vaak dat ik tijdens een potje uit de game werkt gekickt of dat mn game crashte

Bericht 11 van 26 (853 Weergaven)

Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

[ Bewerkt ]
★ Novice

@EA_NeilPlatform: nintendo switch
Username: kevster
Ik hoop dat ik hierdoor nog een compensatie kan krijgen want ik had een groot deel van het event gemist

Bericht 12 van 26 (843 Weergaven)

Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

★★★★★ Newbie

ps4

psn: BST_crispy

ik kan het spel al een tijdje niet meer spelen ongeveer since he begin van season 8 maar op het begin ongeveer een keer per dag en nu ongeveer elk potje en ik kan soms het spel niet opstarten

Bericht 13 van 26 (771 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

Community Manager (retired)
Hey @CrispySWAT,

Als je nog wel matches kunt starten zo nu en dan en in het hoofdmenu kunt geraken is dit een ander probleem dan vermeld in deze discussie.

Kun je ons toevallig meer vertellen hoe vaak dit gebeurt en of je ook wel eens problemen met bijvoorbeeld lag hebt?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 14 van 26 (768 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

★★★★ Novice
@EA_Neil PuniieGodx on Pc/Origin eerst krijg ik een code:net en daarna een code:leafe.... en dit is al bezig van season 8 echt niet plezant meer....
Bericht 15 van 26 (739 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

Community Manager (retired)
Hey @PuniieGodx,

Gebeurt dit in elke match of soms? Kun je wel het normale menu in na het opstarten van Apex?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 16 van 26 (724 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hallo beste 

 

Ik heb nog steeds dit probleem en kan nog steeds niet spelen omdat de game chrasht en-of de game start niet op ik zou graag dit probleem opgelost krijgen on misschien compensatie krijgen want ik heb al een paar dagen niet kunnen spelen.

 

Met vriendelijke groet 

Yumpert42

 

Aangepast door EA_Neil. Het is beter jouw volledige naam niet te posten op een publiek forum

Bericht 17 van 26 (693 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

Community Manager (retired)
Hey @Yumpert42,

Is dit bij het opstarten van het spel of wanneer je een match probeert te joinen vanuit het hoofd menu? Wanneer kon je voor het laatst nog prima spelen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 18 van 26 (686 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

★★ Novice
Hallo @EA_Neil
Ik heb dit probleem soms wanneer ik het spel opstart en wanneer het wel opstart en ik geraak in een match disconnect ik ervan. Ik kon nog prima spelen een week tot een week en half geleden.

mvg
Yumpert42
Bericht 19 van 26 (680 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

Community Manager (retired)
@Yumpert42,

Als je nu nog steeds wel in het hoofdmenu kunt komen en dit gebeurt niet elke keer dan is het niet het probleem wat aan het begin besproken wordt want hierbij konden spelers het hoofdmenu ook niet in. Dit probleem zelf wordt als opgelost beschouwd op dit moment en het lijkt meer dat je tegen een connectie probleem aan loopt met onze servers.

Wat heb je tot nu toe allemaal al zelf geprobeerd om dit probleem op te lossen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 20 van 26 (676 Weergaven)
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help