maart 2021 - laatst bewerkt maart 2021
@EA_NeilPlatform: nintendo switch
Username: speedyboi
Ik hoop dat ik hierdoor nog een compensatie kan krijgen want ik had een groot deel van het event gemist en ik had ook vaak dat ik tijdens een potje uit de game werkt gekickt of dat mn game crashte
maart 2021 - laatst bewerkt maart 2021
@EA_NeilPlatform: nintendo switch
Username: kevster
Ik hoop dat ik hierdoor nog een compensatie kan krijgen want ik had een groot deel van het event gemist
april 2021
ps4
psn: BST_crispy
ik kan het spel al een tijdje niet meer spelen ongeveer since he begin van season 8 maar op het begin ongeveer een keer per dag en nu ongeveer elk potje en ik kan soms het spel niet opstarten
april 2021
mei 2021
mei 2021
mei 2021
- laatst bewerkt
mei 2021
door
EA_Neil
Hallo beste
Ik heb nog steeds dit probleem en kan nog steeds niet spelen omdat de game chrasht en-of de game start niet op ik zou graag dit probleem opgelost krijgen on misschien compensatie krijgen want ik heb al een paar dagen niet kunnen spelen.
Met vriendelijke groet
Yumpert42
Aangepast door EA_Neil. Het is beter jouw volledige naam niet te posten op een publiek forum
mei 2021
mei 2021
mei 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help