Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

door Yumpert42
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

★★ Novice
beste @EA_Neil
Ik heb al mijn router gereset ik ben dichter bij mijn router gaan zitten ik heb al een ethernet kabel ingestoken en ik verloor nog steeds connectie na ik al deze dingen had gedaan.

mvg
Yumpert42
Bericht 21 van 26 (2.335 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

Community Manager (retired)
@Yumpert42,

Was dit altijd al een issue of echt sinds kort? Als je verder in-game geen lag ondervindt is de snelheid in principe prima dus daar zou het probleem dan niet moeten liggen.

Zou je een kijkje kunnen nemen op ons artikel en kunnen zien of er iets is wat je nog niet geprobeerd hebt zoals het 'schoonmaken' (flushen) van de DNS?

https://help.ea.com/nl/help/pc/connection-troubleshooting-advanced-pc/

Mocht je een VPN hebben is het ook aan te raden deze uit te schakelen. Ook is het goed te checken of niemand anders het internet gebruikt in het huis om bijvoorbeeld te downloaden tijdens het spelen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 22 van 26 (2.330 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

★★ Novice
hi @EA_Neil
Ik speel op Nintendo switch en er staat er geen info over de problemen op Nintendo switch servers of hoe ik de DNS moet flushen.

Mvg
Yumpert42
Bericht 23 van 26 (2.323 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

Community Manager (retired)
@Yumpert42,

Mijn grootste excuses, ik had niet door dat dit voor de Switch was. Voor de Switch is het aantal stappen die je kunt doen helaas gelimiteerd omdat er maar zoveel is dat je kan doen.

Je kunt zien of het verwijderen en her-verbinden met jouw internet op de Switch helpt. Je kunt alsnog de DNS flushen door een computer te gebruiken om zo de router even een refresh te geven om te zien of dat helpt.

Mocht je toegang hebben tot 4-5G als verbinding kun je in een normal game (niet ranked) ook kijken of dat helpt qua verbindingsfout (code:net). Uiteraard kan dit wel voor wat lag zorgen want vaak is het iets minder stabiel.

Ik heb helaas niet veel meer om aan te bevelen buiten dit om als het specifiek om de Nintendo Switch gaat.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 24 van 26 (2.317 Weergaven)
0 Kudos

Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

[ Bewerkt ]
★★ Novice

@EA_Neil
Ok bedankt voor de hulp

Mvg
Yumpert42

 

Bericht 25 van 26 (2.306 Weergaven)

Re: [Informatie verzoek] - Code:Net en niet kunnen spelen specifiek account na p

Community Manager

Hey allemaal. 

 

Aangezien dit een vrij oud topic is, gaat hij op slot.

 

Mocht je nog steeds tegen deze problemen aanlopen, dan hiervoor graag een nieuw topic aanmaken.

 

Dankjewel Legends!

EA_LeeuwAHQ
Bericht 26 van 26 (1.099 Weergaven)
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help