Gifting

door FruitSnacks069
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Gifting

★★★ Newbie

I tried to gift HxlfGhxstRxse the happy holidays bundle but when he logged into his account he did not have the gift. How can this be fixed? Can you help me please? 

Bericht 1 van 5 (881 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gifting

Community Manager
Hey @FruitSnacks069,

Welkom op het Nederlandstalige AHQ forum.

Bedankt voor deze melding.

De Apex teams zijn op de hoogte van dit soort meldingen en het wordt onderzocht.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 5 (873 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Gifting

★★★ Newbie

I'd like for my problem to be fixed it's been a couple days. He got his crafting materials back but the happy holidays bundle he still doesn't have. I'd like for either I get my apex coins back, or him to get his bundle or maybe even both for the trouble. His username is HxlfGhxstRxse and mine is Na_Mew_Rong.

Please help me as soon as possible thank you

Bericht 3 van 5 (866 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gifting

Community Manager
Hoi @FruitSnacks069,

Welkom op de Nederlandse forums! We kunnen hier helaas niet helpen met vermiste content (Zoals apex gifts), maar als je contact opneemt met onze live support en je probleem uitlegt kunnen zij het voor je onderzoeken, en dan weten ze beter hoe ze verder kunnen helpen. Je kan via de volgende link contact met hun opnemen:

https://help.ea.com/nl/contact-us/

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 5 (852 Weergaven)

Re: Gifting

★★★ Newbie

wanneer mijn broer me de apex battle pass wilt giften ziet hij iedereen behalve mij in de lijst staan, dit geldt langs beide richtingen terwijl we beiden alle requirements ok hebben.

Bericht 5 van 5 (308 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help