Game blijft blokkeren

door Silverfreedom22
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Game blijft blokkeren

★★ Novice

Het spel wilt niet opstarten en blijft blokkeren .

 

Heb de game al opnieuw geiînstalleerd op origin én op steam . 

Het helpt niet . 

Heb gekeken op een site als er storingen zijn en die heeft momenteel aan dat er geen storingen zouden zijn bij apex legends. 

 

Bericht 1 van 13 (662 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game blijft blokkeren

Community Manager (retired)
Hey @Silverfreedom22,

Sorry om te horen dat je tegen een probleem aan loopt bij het opstarten van Apex Legends. Krijg je toevallig ook een foutmelding en zo ja, welke? Kon je voorheen wel gewoon spelen op Steam?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 13 (650 Weergaven)

Re: Game blijft blokkeren

★★ Novice

Ik krijg geen foutmelding . Het spel blijft gewoon laden ... Ik heb net counter strike geprobeerd op steam en dit werkt gewoon goed ... 

Bericht 3 van 13 (644 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game blijft blokkeren

★★ Novice

sorry mijn antwoord klopt niet helemaal . Ik heb het nu 5 minuten laten laden en ik krijg wel een foutmelding 

 

danku voor je tijd . 

Bericht 4 van 13 (637 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game blijft blokkeren

Community Manager (retired)

Bedankt voor het laten weten @Silverfreedom22 !

 

Deze foutmelding lijkt erg op een connectie probleem met onze servers. Kon je voorheen wel prima spelen of heeft hij het nooit gedaan? 

 

Heb je toevallig enige firewalls of anti-virus geïnstalleerd staan zoals AVG/Sophos/Avast/etc.?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 13 (633 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game blijft blokkeren

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@Silverfreedom22,

Sorry for the snelle tweede post. Ik heb even rondgekeken en er lijken meer mensen last van te hebben sinds de patch. Voor de meeste lijkt het zichzelf op te lossen door het een paar keren opnieuw te proberen en te laten laden tot de Code : pin foutmelding. Kun je ons laten weten als je dit een paar keer probeert of dit alsnog blijft gebeuren?

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 6 van 13 (629 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game blijft blokkeren

★★ Novice

Heb het twee keer laten laden en toen kreeg ik het scherm om te spelen , maar begon het scherm toch weer te blokkeren en te knipperen . Ik kreeg wel de foutmelding niet meer . 

Zal eens kijken voor die anti virus software. Als die gratis is 

 

Bericht 7 van 13 (615 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game blijft blokkeren

★★ Novice
@EA_Neil is de gratis versie van Avast voldoende ?
Bericht 8 van 13 (614 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game blijft blokkeren

[ Bewerkt ]
★★ Novice

@EA_NeilHet probleem is nu deels opgelost . Ik kan terug normal spelen maar op ranked en arenas blijft het spel blokkeren

Bericht 9 van 13 (606 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game blijft blokkeren

Community Manager (retired)
@Silverfreedom22,

Sorry voor het late berichtje. Dit lijkt inderdaad niet een probleem te zijn waar alleen jij tegen aan loopt en ze hebben wat geprobeerd in de voorgaande dagen maar dit lijkt nog niet voor iedereen opgelost te zijn. Dus mocht je er nog tegen aan lopen, we zijn nog steeds aan het kijken naar dit probleem en hopen dit zo spoedig mogelijk opgelost te hebben.

Houd ons op de hoogte als dit probleem blijft spelen in de komende dagen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 13 (589 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help