Re: Friends problems

door KamiNoRobin
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Friends problems

★★★★ Novice

Ik kan geen vrienden toevoegen of accepteren, maar ook in een club zie ik het niet als iemand online is. Ik heb al meerdere malen hulp gezocht, niks hielp

Bericht 1 van 6 (1.215 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Friends problems

★★★★★ Expert
Zorg dat je bent aangemeld met de juiste accounts, @KamiNoRobin.
Zorg dat je bent verbonden met het internet. Gebruik een bekabelde internetverbinding gebruiken.
Zorg dat jullie de zelfde paltform en speluitgave gebruiken.
Zorg dat jullie op hetzelfde moment online zijn, voor elkaar te zoeken
Zorg dat jullie de juiste spelersnamen gebruiken. Laat de andere eende uitnodiging.
Is het spel bijgewerkt en zo nodig gerepareerd.
Als je soms een beperking hebt zitten op je account(s) en/of platform, dan is het dus mogelijk dat bepaalde zaken niet meer werken.

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (1.204 Weergaven)

Re: Friends problems

★★★★ Novice
@RealSimmor0 Ik gebruik m'n enige account, en ik heb alle privacy settings open staan, oftewel voor iedereen zichtbaar.

Groeten
Bericht 3 van 6 (1.198 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Friends problems

★★★★★ Expert
Test eens met een andere gebruikersnaam / profiel, @KamiNoRobin. Lukt het daarmee wel?
Ander platform gebruiken. Lukt het daarmee wel?
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Zorg dat het spel en je platform is bijgewerkt.
De andere persoon de uitnodiging verzenden aan jou.

Kinderaccounts hebben geen toegang tot de online functies.

Welk platform gebruik je?

Groetjes.
Bericht 4 van 6 (1.181 Weergaven)

Re: Friends problems

★★★★ Novice
@RealSimmor0 Ik speel op switch, ik heb een volwassen account
Bericht 5 van 6 (1.173 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Friends problems

★★★★★ Expert
Nieuwe gebruikersaccount / profiel maken op je spelplatform en daarmee testen, @KamiNoRobin. Zo nodig het spel helemaal eens verwijderen, opnieuw downloaden en installeren.

Altijd een bekabelde internetverbinding.

Software van spelplatform bijwerken.

Ander platform gebruiken en daarmee testen of het wel mogelijk is.

Verstuur eens zelf een uitnodiging naar hun of toch iemand anders buiten deze groep personen waarmee het niet lukt.

Je zal contact opnemen met de helpdesk als er een probleem is met jouw EA / Origin account.

Nagaan dat instellingen voor beide accounts als spelplatform juist ingesteld zijn: Locatie en taal, datum en tijd, leeftijd, land / regio.

Zoek de personen als je beiden online zijn.

Deze stappen doen: https://help.ea.com/nl/help/faq/problems-playing-online/ (basis) en https://help.ea.com/nl/help/faq/connection-troubleshooting-basic/ (geavanceerd).
Toch eens contact opnemen met je internetaanbieder voor aanvullende ondersteuning.

Mogelijk wordt het probleem veroorzaakt door de andere spelers, je spelplatform, diensten en/of account.
Contact opnemen met de ondersteuning van je spelplatform.

Groetjes.
Bericht 6 van 6 (1.153 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help