Re: Eerste keer inloggen voor S12 en alles is weg

door Symonk1ng
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Eerste keer inloggen voor S12 en alles is weg

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik heb pauze genomen in seizoen 11, nu wil ik weer gaan spelen in seizoen 12. Ik log in en ontvang direct 20800 apex coins. Vervolgens kijk ik verder en zie ik dat alles verdwenen is. Ik heb alleen nog maar mijn ranked badges en kill count. Voor de rest zijn al mijn skins, unlocked heroes, heirloom, win stats,etc..etc.. allemaal weg.
Dit is voor mij een kleine ramp, ik heb zeer veel tijd in deze game zitten. Een refund met apex coins is voor mij geen oplossing. Ik hoor graag hoe dit kan worden opgelost

Platform: PS4
Account naam: Symonk1ngEZGAME

Bericht 1 van 7 (891 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Eerste keer inloggen voor S12 en alles is weg

★★★★★ Expert
Nagaan dat je op de juiste accounts bent aangemeld, @Symonk1ng.

Stoppen met het delen van jouw accounts en platforms, als je dit doet.

Betreft jouw EA / Origin account, contact opnemen met de helpdesk, om te kijken wat ze kunnen doen aan de ontbrekende spelvoortgang en inhoud: https://help.ea.com/nl/contact-us Wel dan alle velden invullen. Dit zou makkelijk gaan via de chatoptie. Ze zijn geopend van maandag tot en met vrijdag, van 10:00 tot en met 19:00 uur.


Wijzig alle wachtwoorden. Jouw gegevens goed nakijken en zo nodig ook wijzigen. Verhoog de beveiligingsinstellingen. Alle gebruikte software bijwerken.
Herhaal deze stappen voor elke getroffen e-mail adres, software, account, dienst en platform.

Wat je moet doen als soms jouw EA / Origin account is gehackt: https://help.ea.com/nl/help/account/secure-hacked-ea-account/
Beheer de beveiliging en veiligheid van jouw EA / Origin account: https://help.ea.com/nl/help/account/how-to-maintain-account-security/

Nou zal je jouw aanmeldingsgegevens echt voor jezelf moeten houden!


Wanneer dit is gebeurd met de spelconsole zelf, een jouw account, product of dienst, dan zal je toch beter contact opnemen met hun ondersteuning.


Groetjes.
Bericht 2 van 7 (875 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Eerste keer inloggen voor S12 en alles is weg

★★★ Newbie

Bedankt voor je reactie.

 

Het is absoluut mijn eigen account. Ik deel nooit mijn account(gegevens) met anderen. Zo ver ik weet ben ik niet gehacked, mijn account is goed beveiligd. Het lijkt mij ook vreemd dat een vermoedelijke hacker 21000 apex coins op mijn account achter laat. Ik zal indien nodig stappen ondernemen om mijn account beter te beveiligen, maar ik verwacht niet dat dit het probleem is.

 

Ik lees op andere pagina's dat het probleem ontstaan kan zijn doordat ik mijn accounts heb gelinked. Origin - PS4. Ik ben in contact met EA help, echter wacht ik op antwoord. Ik probeer via meerdere kanalen mijn probleem te verhelpen.

Bericht 3 van 7 (866 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Eerste keer inloggen voor S12 en alles is weg

Community Manager
Hey @Symonk1ng,

Welkom!

Heel vreemd inderdaad dat alles weg is.

Even een vraagje; had je eerst de eerdergenoemde items wél unlocked op je PS4? Heb je misschien in de tussentijd je PS4 account en je EA account unlinked?

Let ook op; Apex Legends ondersteund helaas géén cross-progressie. Dat betekend dat dingen die je vrijspeelt op de PC bijvoorbeeld niet zomaar ook beschikbaar zijn op de PS4.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 7 (838 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Eerste keer inloggen voor S12 en alles is weg

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hi @EA_Leeuw 

 

Ja ik had de genoemde items unlocked op PS4. Het is een optie dat ik deze unlinked heb een tijdje terug. Dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik weet dat mijn items die ik unlocked heb op de PS4 niet beschikbaar zijn op PC. Dit is ook niet het probleem, het probleem is dat alle progressie, skins etc.. verdwenen zijn van mijn PS4 account, dit is tevens het enige account waar ik Apex op speel.

EDIT: Tijdje terug wilde ik BF V spelen via EA play, toen was het wat geklooi met accounts waardoor ik nu geloof ik meerdere EA accounts bezit. Ik weet niet in welke zin een EA play account correspondeert met een origin account. Waarschijnlijk is het toen in ieder geval gebeurd wat betreft linken/unlinken.

Bericht 5 van 7 (826 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Eerste keer inloggen voor S12 en alles is weg

Community Manager
@Symonk1ng, ah oké, dus het kan in inderdaad zo zijn geweest dat het unlinked is geweest? Hmm, dat is erg vervelend, want dit kan er inderdaad voor zorgen dat items kwijt raken/weer gelockt worden: https://help.ea.com/nl/help/account/unlink-gaming-accounts-from-ea-account/.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 7 (819 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Eerste keer inloggen voor S12 en alles is weg

★★★★★ Expert
Het ontkoppelen van jouw EA / Origin account met een spelconsole account, dien je niet zelf te doen, maar door contact op te nemen met de helpdesk, eerst om te kijken of dit wel mogelijk is en daarbij komende risico's te melden, @Symonk1ng.

Om te kijken welke EA / Origin account is gekoppeld met jouw spelconsole, dien je toch contact op te nemen met de helpdesk.

Aangezien je aangeeft meerdere EA / Origin accounts bezit, kan je deze hierbij meenemen, naast het noemen van jouw spelconsole account(s).
Misschien is het beter om deze ook samen laten voegen, indien dat mogelijk is en je de risico's hiervan begrijpt: https://help.ea.com/nl/help/account/linking-accounts-and-persona-transfers/ Dat gaat ook via de helpdesk.


Contact opnemen met de Nederlandstalige helpdesk: https://help.ea.com/nl/contact-us
Hier alle velden invullen.
Makkelijkste zou gaan via de chatoptie.
Ze zijn geopend van maandag tot en met vrijdag, van 10:00 tot en met 19:00 uur.


Groetjes.
Bericht 7 van 7 (817 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help