Re: Constantly getting kicked from Apex Legends

door LightningLion500
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Constantly getting kicked from Apex Legends

★★★★ Novice

CODE:WHEEL, THEN CODE:LEAF

 

I constantly get kicked from Apex Legends lobbies. Whether it is Ranked, Trios or Duos. First I get CODE:WHEEL and after a few second when I try to get back in, CODE:LEAF. Is there some problem on my side or are these the results of EA's bad servers?

 

Thanks in advance

Bericht 1 van 9 (522 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Constantly getting kicked from Apex Legends

Community Manager (retired)

Hey @LightningLion500 ,

 

Welkom op het Nederlandse forum!

 

Sorry om te horen dat je tegen deze problemen aan blijft lopen. Zover ik weet zou dit geen probleem moeten zijn elke dag als je in Nederland/Belgie zit liggende aan je connectie. Heb je al eens gekeken of het uit maakt met welke server je connectie maakt en of het switchen tussen wifi/kabel/4g enig verschil maakt met de connectie maken?

 

Gebeurt dit ook in-game en was dit altijd al of pas sinds Seizoen 8?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 9 (509 Weergaven)

Re: Constantly getting kicked from Apex Legends

★★★★ Novice

Hey @EA_Neil ,

 

Bedankt voor je reactie!

 

Dit probleem heb ik als ik een match aan het spelen ben en het gebeurd vrij willekeurig.

Sinds Seizoen 8 heb ik dit probleem veel vaker dan in Seizoen 7. Voor Seizoen 7 gebeurde dit zelden.

Het rejoinen van de match lukt dan ook nooit, terwijl mijn teammates op Discord nog wel in de match zitten.

 

Ook de mensen waarmee ik speel hebben hier nu vaker last van.

 

Ik heb nog niet gekeken of het uitmaakt met welke server ik connectie maak.

Ook kan lijkt het erop dat mijn internet het gewoon doet tijdens zo'n crash van de game, omdat ik mijn teammates in Discord nog kan horen (en andersom) en omdat ik nog een YT video of Twitch Stream kan bekijken. De enige internet connectie die ik heb op mijn PC is via een kabel via een powerline kit.

 

- LightningLion500

Bericht 3 van 9 (503 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Constantly getting kicked from Apex Legends

Community Manager (retired)
@LightningLion500

Zou je kunnen kijken wat een andere server doet? Welke stappen ben je zelf al doorlopen tot nu toe?

Op zich zegt het weinig omdat videos en streams vaak snel reconnecten en bufferen en hetzelfde geldt voor Discord als het heel kort is maar als je verder geen lag ondervindt of package loss dan voelt het inderdaad meer aan alsof je connectie puur alleen met de servers verliest van het spel.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 9 (499 Weergaven)

Re: Constantly getting kicked from Apex Legends

★★★★ Novice

@EA_Neil 

 

Sorry voor de late reactie. 

 

Ik heb zelf al mijn router/modem gereset, mijn powerline kit opnieuw ingesteld en mijn PC meerdere keren opnieuw opgestart maar niks helpt. Ook mensen waarmee ik speel die op andere servers spelen hebben hier veel last van.

 

Sinds kort krijg ik voor elke keer als ik door het spel zelf gekicked word, ook een penalty delay van 10:00. 

 

- LightningLion500

Bericht 5 van 9 (474 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Constantly getting kicked from Apex Legends

Community Manager (retired)

@LightningLion500 

 

Sorry om te horen. Ik had even nagevraagd maar helaas is er geen algemeen probleem bekend alhoewel soms een nieuwe update wel bepaalde server changes maken wat soms een neveneffect heeft op configuraties in het huis of bij de provider. Gebeurt dit bij elke selecteerbare server en heb je toevallig een kans om te testen met een andere connectie zoals een 4G hotspot (niet voor ranked uiteraard)?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 6 van 9 (460 Weergaven)

Re: Constantly getting kicked from Apex Legends

★★★★ Novice

@EA_Neil 

 

Ik heb alleen de servers in Europa geprobeerd aangezien ik daar het minste aantal milliseconden ping heb.

Ik heb een uurtje geprobeerd te spelen op mijn 4G. Ik kreeg 1x een internal server error/shutdown en daarna een keer CODE:leaf

Het is trouwens niet zo dat ik elke match gekicked word, het gebeurd alleen wel redelijk vaak. Zeker wel 1x in de 10/15 matches.

 

Ik snap dat zo'n specifiek probleem vaak niet goed op te lossen is, dus daarom heeft Respawn ook de Rejoin feature gemaakt denk ik.

Alleen die doet het bij dus nooit bij mij. Als die het wel deed, was het probleem een stuk minder irritant. 

 

Bedankt weer voor je snelle reactie!

Bericht 7 van 9 (456 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Constantly getting kicked from Apex Legends

Community Manager (retired)

@LightningLion500 

 

Blij om te horen dat het niet elke match is. Ik had het idee dat het elke match was en wilde daarom vragen of je wel gewoon in kon loggen met de hotspot alhoewel spelen vaak op zo'n hotspot niet altijd even stabiel is en uiteindelijk inderdaad een disconnect kan geven.

 

Ik zou inderdaad niet aanraden servers buiten Europa te proberen in verband met hogere ping en lag wat niet ideaal is bij het spelen van een shooter zoals Apex waar je toch de ping zo laag mogelijk wilt hebben want elke milliseconde telt. 

 

Je kunt nog eens kijken naar de meer geadvanceerde internetopties om te zien of het enig verschil maakt maar dat het meestal prima gaat maakt het lastig om te diagnostiseren wat het probleem hier kan zijn. Je meldt dat dit pas sinds begin seizoen 8 begon of had je ervoor ook wel eens last van dit probleem?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 8 van 9 (440 Weergaven)

Re: Constantly getting kicked from Apex Legends

★★★★ Novice

@EA_Neil 

 

Ik had voor Seizoen 8 ook al last van dit probleem, alleen een heel stuk minder. Ik heb echt het gevoel dat in Seizoen 8 de crashes veel meer zijn geworden. 

 

Ik ga maar nog eens proberen om mijn router opnieuw op te starten en mijn internet instellingen te bekijken, want ik zou op dit moment niet weten waar het precies aan ligt, als het probleem al bij mij ligt.

 

Heel erg bedankt voor je support in ieder geval!

 

- LightningLion500

Bericht 9 van 9 (426 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help