Can't sign in code 100

door ZomB-Wild
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Can't sign in code 100

★★★ Newbie

Can't sign in code 100 ps4 

Bericht 1 van 4 (625 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't sign in code 100

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @ZomB-Wild ,

 

Welkom op het Nederlandstalige forum. Heb je dit al een tijdje of was dit alleen een probleem gisteravond?

 

Als dit nu nog speelt wil ik je vragen contact met ons op te zoeken via die chat want deze foutmelding heeft vaak met het account te maken wat we het beste over de chat kunnen inzien en oplossen.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt (of eentje die helemaal niet bestaat) en druk nogmaals op contactopties en kies chat. Als je een onzin email mee geeft zorg er dan voor dat eenmaal op de chat je de juiste door geeft.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 4 (613 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't sign in code 100

★★★ Newbie

Bedankt voor de reactie maar ik kan sinds vandaag weer inloggen ik weet niet wat het probleem was maar het begon 2 dagen geleden met een bericht in game save the servers of zo daarna

kon ik niks meer doen en gister kon ik niet opstarten code 100 het werkt nu dus hopelijk blijft het zo nogmaals bedankt fijne dag nog

Bericht 3 van 4 (607 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't sign in code 100

Community Manager (retired)
@ZomB-Wild,

Er was een probleem met het inloggen gisteren dus mogelijk had dat iets te maken met dit probleem. Houd het in de gaten en laat ons weten mocht je het weer zien.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 4 (603 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help