Re: Bug

door Danktaste
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Bug

★★ Novice

My winstreak badge is not evolving

and same with my team work badge

try to report but did not get any help

Bericht 1 van 11 (1.318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Bug

Community Manager
@Danktaste, oké, duidelijk. Vervelend inderdaad dat je voortgang op je badges niet wordt bijgehouden.
Helaas kunnen wij dit niet oplossen hier via de forums of onze klantenservice, ook heb ik geen andere reports voorbij zien komen van spelers die hier problemen mee hebben. Maar wees gerust, ik zal het doorgeven aan de Apex Legends teams zodat men er hopelijk naar kan kijken.
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 6 van 11 (1.226 Weergaven)

Alle reacties

Re: Bug

Community Manager
Hey @Danktaste,

Welkom op het Nederlandstalige forum!

Dit klinkt vervelend inderdaad. Bedoel je dit toevallig met betrekking tot het Raiders Event?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 11 (1.299 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug

★★ Novice

@EA_Leeuw Nee het is echt de badge die niet wil upgraden naar de volgende zoals de winstreak badge gaat niet naar niveau 2 als ik twee keer achter elkaar win en het zelfde met de teamwork badge ik was hier voor aan het grinden maar hij ging maar niet omhoog terwijl mijn vrienden hun badges wil omhoog gingen hun hebben nu 10 10 10 en ik zit nog op niveau 1

Bericht 3 van 11 (1.288 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @Danktaste,

Ik heb even het een en ander voor je opgezocht en kan het misschien zijn dat je in de war bent met de Lifetime badge met betrekking tot je Win streak badge? www.reddit.com/r/apexlegends/comments/pkliqn/anybody_else_having_problems_with_the_win_streak/

EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 11 (1.242 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug

★★ Novice

@EA_Leeuw ik ben niet in de war mijn team work badge en mijn win streak badge lopen allebei vast en gaan niet omhoog ik heb meerdere keren in game winstreak gehaald en met een team samen voor de team work badge ge grind en zij hebben hem wel max en die van mij is niet omhoog gegaan

Bericht 5 van 11 (1.231 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug

Community Manager
@Danktaste, oké, duidelijk. Vervelend inderdaad dat je voortgang op je badges niet wordt bijgehouden.
Helaas kunnen wij dit niet oplossen hier via de forums of onze klantenservice, ook heb ik geen andere reports voorbij zien komen van spelers die hier problemen mee hebben. Maar wees gerust, ik zal het doorgeven aan de Apex Legends teams zodat men er hopelijk naar kan kijken.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 11 (1.227 Weergaven)

Re: Bug

★★ Novice

@EA_Leeuw Hartstikke bedankt hoop dat het gefixed word 

Bericht 7 van 11 (1.221 Weergaven)

Re: Bug

★★ Novice

@EA_Leeuw Ik heb nu een paar dagen gewacht maar het is nog niet gefixed vindt jammer dat er nog niks aan gedaan is.

Bericht 8 van 11 (1.172 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @Danktaste,

Als iets wordt doorgegeven aan de game teams wil dit helaas niet betekenen dat iets al ook gelijk wordt aangepast of onderzocht o.i.d., al helemaal niet op individueel gebied ben ik bang.

Als iets wordt doorgegeven aan de teams dan zijn ze er van op de hoogte dat een speler, of sommige spelers, hier last van hebben. Aan de hand daarvan wordt een inschatting gemaakt wat voor iets welke prioriteit heeft.

Om het onderzoek eventueel wat te ondersteunen, zou ik je nog wat willen vragen:
- Zou je een foto kunnen posten van de badge waarvan je progressie niet veranderd?
- Gaat het om het niet kunnen vrijspelen van een badge, of echt de tracker op een badge zelf?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 9 van 11 (1.168 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug

★★ Novice

@EA_Leeuw

Kan de foto niet sturen blijft zeggen dat het bestand te groot is maar het is niet zo moeilijk de team work badge en de win streak badge staan vast die gaan niet omhoog ik heb het volgende niveau gehaald maar blijft op het zelfde vast staan bij de winstreak badge tier 1 2/3

bij de team work badge tier 2 6/7

 

Bericht 10 van 11 (1.161 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help