Re: Bonk geluid

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Bonk geluid

★★★★ Novice

bij snel achter elkaar schieten met p2020 hoor ik een bonkend geluid..(headset nacon)...klopt dit??

 

Bericht 1 van 10 (1.386 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Bonk geluid

Community Manager
@OftenDown, nee ik snap het, moeilijk te negeren inderdaad. Thanks voor de info! Hebben we veel aan namelijk! Ga het doorgeven aan de Apex Legends teams, hopelijk kunnen ze er wat mee. Standard smile
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 10 van 10 (1.315 Weergaven)

Alle reacties

Re: Bonk geluid

★★★★★ Expert
Speel het spel eens met standaard bekabelde luidsprekers, @OftenDown.
Als dat wel werkt zit het probleem ergens bij de gebruikte apparaten.
De instellingen nagaan, software bijwerken, contact opnemen met de fabrikant voor een oplossing.
Zorg dat de basisstappen ziin gedaan.

Groetjes.
Bericht 2 van 10 (1.380 Weergaven)

Re: Bonk geluid

★★★★ Novice

Bekabeling? Via tv het zelfde... Via mijn Denon Rdc-m38 met Jamo s426 en actieve JBL 250 watt subwoofer... Het zelfde resultaat. Maar update?? Gedaan, reinstall... Gedaan. Is ook geen groot probleem, maar vervelend is het wel..

Bericht 3 van 10 (1.375 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Bonk geluid

Community Manager
Hey @OftenDown,

Hoor je dit geluid toevallig ook soms over heel de map, zelfs als je het wapen niet gebruikt?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 10 (1.352 Weergaven)

Re: Bonk geluid

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

@EA_Leeuw Ja, dat klopt... Heel raar.. net alsof iemand mee kijkt en bonk.. super irritant

Bericht 5 van 10 (1.347 Weergaven)

Re: Bonk geluid

[ Bewerkt ]
Community Manager

@OftenDown, heel apart inderdaad. Het gekke is, is dat we meer van dit soort eigenaardige rapporten hebben ontvangen. Dus het lijkt wat te spoken in Apex Legends! 👻 Snap goed dat het aardig irritant is.

Zou je misschien kunnen vermelden welke modus je speelt als je dit geluid hoort? En wanneer heb je het voor het laatst gehoord?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 10 (1.339 Weergaven)

Re: Bonk geluid

★★★★ Novice

@EA_Leeuw binnen trios en arena.. lijkt net alsof iemand mee kijkt en bonkt wanneer ik een aanval doe of wanneer ik verstop. Lijkt net alsof ze dan iets willen dat ik doe... Geen idee wat, ik speel gewoon de game.. best goed mag ik wel stellen 👍😁

Bericht 7 van 10 (1.333 Weergaven)

Re: Bonk geluid

Community Manager
@OftenDown, haha tof.

Nog even een vraagje; op welke map hoor de dit precies?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 8 van 10 (1.326 Weergaven)

Re: Bonk geluid

★★★★ Novice

@EA_Leeuw Olympus, storm point, world's edge in trios en overflow, party crasher in arena. Zou kunnen dat andere mappen ook geluid geven, maar eerlijk let ik er niet veel op. Probeer het te negeren. Lukt helaas niet altijd...😔👍

Bericht 9 van 10 (1.324 Weergaven)

Re: Bonk geluid

Community Manager
@OftenDown, nee ik snap het, moeilijk te negeren inderdaad. Thanks voor de info! Hebben we veel aan namelijk! Ga het doorgeven aan de Apex Legends teams, hopelijk kunnen ze er wat mee. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 10 van 10 (1.316 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help