BANNED because of a hacker that took control of my account.

door Blavvw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

BANNED because of a hacker that took control of my account.

★ Novice

Good day,

 

So today 01/02/2021 I got a notification someone was logged into my Origin at the same time so it suggested me to log out/go in offline mode. So I did and went back online instantly again. Right after doing that this person probably got the same message I did the first time so he went offline and back online, resulting in kicking me from my account. As soon as I realised someone that as not authorised was playing on my account I went ahead and changed my password, my emails password which is [edit: email address removed] and I added two-factor authentication. To my disappointment it was already too late and this individual had used cheats on my account resulting it to get banned. I assume you guys have access to the IP-logs and login-dates on my account. They will correlate with the ban-timestamp. If you need anything from me, literally any information I can provide this.

 

I hope to hear from you all soon,

Thanks in advance.

 

Greetings,

Will

Bericht 1 van 2 (364 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: BANNED because of a hacker that took control of my account.

Community Manager (retired)

Hey @Blavvw ,

 

Welkom op het Nederlandstalige forum. Je bent welkom Nederlands te praten hier.

 

Sorry om te horen dat dit gebeurt is! Helaas kunnen wij ze niet op het forum voor je controleren en dit dient verder bekeken te moeten worden door onze helpdesk zodat zij verder kunnen kijken naar het account. Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar en zal ik je moeten vragen dit in het Engels te doen over de chat.

 

Dit is hoe je dit doet:

 

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 2 (348 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help