Re: DUTCH SPEAKING APEX PLAYERS

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Apex Legends - Clan/Community thread

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi Legends,

 

Aangezien we behoorlijk wat posts krijgen over mensen die hun community/clan/discord willen adverteren heb ik dit topic aangemaakt. 

 

Ben je op zoek naar een community of wil je die van jou adverteren? Dan ben je hier aan het juiste adres!

Jason.png
Bericht 13 van 22 (3.235 Weergaven)

DUTCH SPEAKING APEX PLAYERS

★★ Novice

Opzoek naar een actieve nederlandse gaming community? die apex legends veel spelen?

 

Discord Gaming Alliance

 

Feel free to join! <3

Spoiler
WE ACCEPT everyone 18+
Bericht 1 van 22 (3.294 Weergaven)

Re: DUTCH SPEAKING APEX PLAYERS

EA SPORTS FC Team

Ik zal even kijken Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 22 (3.262 Weergaven)

Apex Legends Nederlandse Discord Community! NL/DUTCH

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

Apex Legends Nederland
Hey, Ik heb een community aangemaakt om teammates te vinden voor apexlegends!

We zijn nu nog klein maar we gaan zeker groeien!

Het idee van deze server is om Nederlandse teammates te vinden met wie je games kunt winnen ;p
Dus blijf voor 2 weekjes in de groep, en als het je niks lijkt kun je altijd nog verlaten :D
Ik zie je daar :D

Bericht 3 van 22 (3.317 Weergaven)

Re: Apex Legends Nederlandse Discord Community! NL/DUTCH

★★★★ Novice
BUMP
Bericht 4 van 22 (3.308 Weergaven)

Re: Apex Legends Nederlandse Discord Community! NL/DUTCH

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Heb je misschien later vandaag tijd om een potje te spelen? @dieuwe040 

 

Je kunt mij toevoegen op Origin, EA_Jason.

Jason.png
Bericht 5 van 22 (3.298 Weergaven)

Re: Apex Legends Nederlandse Discord Community! NL/DUTCH

★★★★ Novice
Ja hoor, bedankt voor je reactie! Ik heb je een verzoekje gestuurd. Je kunt natuurlijk ook altijd de server joinen Standard smile
Bericht 6 van 22 (3.288 Weergaven)

Opzoek naar nieuwe leden voor onze clan!

★★★ Newbie

Hoi allemaal,

Wij van Amicis-Gaming zijn opzoek naar mensen om onze leuke en gezellige community uit te breiden. Bij ons in de community worden verschillende games gespeeld zoals: Rocket League, CSGO, Sea of thieves, Apex Legends en Pugb. Ook is er natuurlijk ruimte om te bespreken of er andere games nodig zijn, dit zijn op het moment de games die het meeste gespeeld worden. Wij doen alles comform Teamspeak. Wel willen wij graag voor onze community 18+ leden en dat iedereen behandeld wordt met respect dit, is in het verleden namelijk wel eens mis gegaan. We houden wel een proeftijd aan van 14 dagen. Dus lijkt het je leuke een Community te joinen wat inmiddels meer is dan een community meer een vriendengroep, weet je wat respect is en ben je 18+ contact mij dan Standard smile http://www.amicis-gaming.nl/

Bericht 7 van 22 (3.229 Weergaven)

De apex Legendes NL server

★★★ Newbie

Apex Legends Nederland
Hey, Ik heb een community aangemaakt om teammates te vinden voor apexlegends!
https://discord.gg/5sHrdeS
We zijn nu nog klein maar we gaan zeker groeien!

Het idee van deze server is om Nederlandse teammates te vinden met wie je games kunt winnen ;p
Dus blijf voor 2 weekjes in de groep, en als het je niks lijkt kun je altijd nog verlaten :D
Ik zie je daar :D



Nederlandse apex legends discord, Nederlandse apex legends server, nl apex legends, apex legends nederland, nl apex legends discord, NL apex legends server, dutch apex legends, dutch apex legends discord, dutch apexlegends server, nl apex legends teamfinder, dutch apex legends teamfinder, Nederlandse apex legends teamfinder.

Bericht 8 van 22 (3.233 Weergaven)

Apex Legends Nederlandse Discord Community! NL/DUTCH

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Apex Legends Nederland
Hey, Ik heb een community aangemaakt om teammates te vinden voor apexlegends!
https://discord.gg/nv4mv7P
We zijn nu nog klein maar we gaan zeker groeien!

Het idee van deze server is om Nederlandse teammates te vinden met wie je games kunt winnen ;p
Dus blijf voor 2 weekjes in de groep, en als het je niks lijkt kun je altijd nog verlaten :D
Ik zie je daar :D



Nederlandse apex legends discord, Nederlandse apex legends server, nl apex legends, apex legends nederland, nl apex legends discord, NL apex legends server, dutch apex legends, dutch apex legends discord, dutch apexlegends server, nl apex legends teamfinder, dutch apex legends teamfinder, Nederlandse apex legends teamfinder.

Bericht 9 van 22 (3.262 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help