Re: 4k badge niet geregistreert

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

4k badge niet geregistreert

★ Novice

Ik had na maanden lang grinden eindelijk een 4k 4500+ damage met octane, en 5 minuten later moest ik updaten.. toen ik online kwam was mijn badge niet verschenen en ook bij het overzicht staan de resultaten niet bijgeschreven.

 

help!!

Bericht 1 van 4 (338 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing
Highlighted

Re: 4k badge niet geregistreert

Community Manager (retired)
@AyyKapteyn

Bedankt voor het laten weten. Helaas zijn badges niet iets wat wij manueel uit kunnen geven dus ik ben bang dat we hem niet zullen kunnen aanbieden en ik het als bug op zal moeten sturen mocht het inderdaad een mode zijn waar je hem wel kunt behalen. Dit betekent dat je hem alsnog zult moeten halen en ik raad het aan dit op een non-event mode te doen.

- EA_Neil
Neil.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (315 Weergaven)

Alle reacties

Re: 4k badge niet geregistreert

Community Manager (retired)

Hey @AyyKapteyn ,

 

Sorry om te horen dat deze niet registreerde. Ik ben bang dat we niet rechtstreeks badges toe kunnen voegen maar herinner je je toevallig of je de 4k behaald hebt tijdens een evenement match of een normale match? Sommige events maken het makkelijker de 4k te bereiken en via deze kun je dan ook deze badge niet verkrijgen.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 4 (326 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 4k badge niet geregistreert

★ Novice

Bedankt voor uw snelle antwoord, ik heb het in duo's gehaald op 11 feb. er is een Event bezig waar ik de naam even niet van weet (met de betere loot)
naar mijn weten is het niet makkelijker om hier een 4k te halen.

ik hoor graag van u

Bericht 3 van 4 (323 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: 4k badge niet geregistreert

Community Manager (retired)
@AyyKapteyn

Bedankt voor het laten weten. Helaas zijn badges niet iets wat wij manueel uit kunnen geven dus ik ben bang dat we hem niet zullen kunnen aanbieden en ik het als bug op zal moeten sturen mocht het inderdaad een mode zijn waar je hem wel kunt behalen. Dit betekent dat je hem alsnog zult moeten halen en ik raad het aan dit op een non-event mode te doen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 4 (316 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help