Re: Paar vraagjes

door Zeelmaekers
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Paar vraagjes

★★★★★ Novice

Hoi,

Als nieuwe speler in de wereld van Anthem vroeg ik mij een aantal zaken af. 
Loot bijvoorbeeld. 
Ik neem aan dat met chests iedereen zijn eigen loot krijgt maar met zaken tijdens de freeplay zoals minerals en andere collectables geld dat dan ook? 
Tijdens mijn laatste freeplay liep ik door een grot heen waar nog van alles was op te pakken terwijl ik volgens mij niet in de buurt was toen de crystals en metals werden 'gesloopt'.
Ik zou wel de laatste willen zijn die aan 't 'jatten' is 

Verder vroeg ik me ook af hoe je aan 'vrienden' komt in het spel. Nu ben ik pas 'laag in level' ( level 12 op t moment ) maar zo af en toe iemand die je in de rug dekt kan het leven wel wat fijner maken. Ik had eerlijk gezegd wel een chat oid ingame verwacht. Misschien dat het ergens verstopt zit aangezien ik een controller gebruik maar ergens was dat, de aanwezigheid van een social stuk ergens ( launch bay b.v. ) wel makkelijker geweest. Nu speel ik ook zonder head set dus ik neem aan dat dat het online leven ook wat lastiger maakt. 
Online vind je wel Anthem groepen maar daar lijkt het net alsof iedereen net klaar is met het spel.

Solo is het spel verder prima te genieten hoor. op z'n casuals, met een beetje geduld kan je ook ver komen!

Mvg, 

Christiaan

Bericht 1 van 2 (1.984 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Paar vraagjes

Hey @RedDawnbreaker 

Loot word verdeelt tussen personen als je dicht genoeg bij de chest / destroyables bent.
Dus het word allemaal eerlijk verdeeld.

 

Misschien is het handig als ik mijn oude loot guide ook even link.
Anthem - Loot tiers Explained

 

Nja het is natuurlijk leuker om met meerdere te spelen.

Ik link je naar een plek waar mensen zich promoten om samen te spelen :eahigh_file:

Anthem - Recruitment

 

Strong alone, stronger together Wink

Het kan zijn dat men info een beetje outdated is maar het is normaal wel accuraat genoeg.

CCP Hero Banner - Blue.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (1.962 Weergaven)

Alle reacties

Re: Paar vraagjes

Hey @RedDawnbreaker 

Loot word verdeelt tussen personen als je dicht genoeg bij de chest / destroyables bent.
Dus het word allemaal eerlijk verdeeld.

 

Misschien is het handig als ik mijn oude loot guide ook even link.
Anthem - Loot tiers Explained

 

Nja het is natuurlijk leuker om met meerdere te spelen.

Ik link je naar een plek waar mensen zich promoten om samen te spelen :eahigh_file:

Anthem - Recruitment

 

Strong alone, stronger together Wink

Het kan zijn dat men info een beetje outdated is maar het is normaal wel accuraat genoeg.

CCP Hero Banner - Blue.png
Bericht 2 van 2 (1.963 Weergaven)

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help