Re: Origin Premier Access naar full game

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Origin Premier Access naar full game

★★★ Newbie

Ik vroeg me af wanneer je Origin Premier Access neemt en in dit geval Anthem speelt (+ alle bonussen krijgt), of je die bonussen

behoudt wanneer je de volledige game aanschaft en maakt het dan nog uit welke game versie je koopt? Het plan is om eerst te

kijken of het spel leuk genoeg is en daarna de beslissing maken om het hele spel te kopen.

Bericht 1 van 6 (1.264 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin Premier Access naar full game

EA SPORTS FC Team

Hey @RyceNL,

 

Wanneer je OAP hebt, krijg je Anthem en de bonussen erbij, het is dat niet nodig om het spel aan te schaffen aangezien je al OAP hebt Standard smile

 

Scheelt waarschijnlijk ook wat geld wanneer je andere EA spellen wilt spelen, OAP is wat? 100 euro per jaar? Speel 2 games die in de vault zitten en je hebt er al uit. 

 

https://www.origin.com/irl/en-us/store/origin-access/vault-games

Jason.png
Bericht 2 van 6 (1.227 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin Premier Access naar full game

★★★ Newbie

Sorry, misschien was ik niet duidelijk genoeg. Ik wil OAP gebruiken om te kijken of ik Anthem leuk genoeg vind en op die manier mis ik ook de bonussen niet. Mocht ik Anthem leuk genoeg vinden, wil ik waarschijnlijk OAP stopzetten en het spel gewoon kopen. Voor zover ik weet heb ik weinig interesse in de andere spellen van OAP. De vraag is in dat geval: nadat OAP stopgezet is, behoudt ik de bonussen wanneer ik verder speel? - na het aankopen van de gehele game. (ps volgens mij was OAP 15 euro/maand, dus 180 euro/jaar.)

Bericht 3 van 6 (1.222 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin Premier Access naar full game

EA SPORTS FC Team

Er is volgens mij ook een aanbieding voor een volledig jaar, maar goed maakt verder ook niet uit Standard smile

 

Naar mijn weten behoud je de bonussen niet wanneer je OAP annuleert. Dat was tenminste het geval bij voorgaande spellen. 

Jason.png
Bericht 4 van 6 (1.220 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin Premier Access naar full game

[ Bewerkt ]
★★★★★ Newbie

Ik ben hetzelfde van plan als Ryce, maar mijn enige vraag is of ik de in-game progress behoud wanneer ik de volledige game aanschaf, wanneer ik OAP heb opgezegd?

Bericht 5 van 6 (1.204 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin Premier Access naar full game

EA SPORTS FC Team

@benassi90 Ik neem aan van wel aangezien alles op jouw account wordt opgeslagen en niet op het spel zelf. Hetzelfde gebeurt bij FIFA waar jouw FUT aan jouw team gekoppeld is, zelf wanneer OAP niet meer actief is, behoud je jouw FUT Standard smile

Jason.png
Bericht 6 van 6 (1.199 Weergaven)

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help