star wars battlefront 2 error code 327683:0

door BikniBobMaster
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: star wars battlefront 2 error code 327683:0

★★ Novice

@EA_Neil 

 

Ik had AVG uitgezet en toen heb ik origin opnieuw opgestart en de download ook opnieuw begonnen maar toen kreeg ik weer de error

als ik op verder downloaden druk zegt ie bezig met opstarten(Battlefront 2) en dan stopt de download direct

Bericht 11 van 16 (766 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: star wars battlefront 2 error code 327683:0

Community Manager (retired)
@BikniBobMaster,

Als je de download helemaal annuleerd en kijkt naar de locatie waar het spel geïnstalleerd wordt, zie je dan toevallig al een versie van Battlefront 2 geïnstalleerd staan of bestaat de folder verder niet?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 12 van 16 (763 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: star wars battlefront 2 error code 327683:0

★★ Novice

@EA_Neil 

 

Er is een folder gemaakt en heb als bijlage toegevoegd wat er in staat 

Bericht 13 van 16 (761 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: star wars battlefront 2 error code 327683:0

Community Manager (retired)
 
Mijn dag zit er helaas op maar kun je kijken of het volgende helpt?
 
1. Als je op de windows toets drukt en 'prog' typt en naar toevoegen / verwijderen van programma's gaat staat SW Battlefront 2 dan in de lijst? Zo ja, kun je hem hier verwijderen? Zo ja, probeer het erna nog eens om het te installeren vanaf het begin.
 
2. Probeer eens de cache van Origin op te schonen en het dan opnieuw te proberen. Je kunt zien hoe je dit kunt doen op deze link 
 
3. Het kan het ook waard zijn het spel via de EA Desktop app te proberen te installeren in plaats van Origin. Nog in Beta maar zal het nieuwe programma worden waar uit je jouw spellen zult starten in de toekomst. Je kunt hem downloaden via deze link
 
Mocht niks werken en je wilt nog wat meer proberen vandaag kun je ons ook bereiken via social media of op de chat (helaas wel in het Engels). Voor Twitter/Facebook zoek op EAHelp (controleer het vinkje) en voor chat kun je ons bereiken op help.ea.com .
 
- EA_Neil
Neil.png
Bericht 14 van 16 (753 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: star wars battlefront 2 error code 327683:0

★★ Novice

@EA_Neil 

Heb alle 3 de punten die jij hebt opgenoemd geprobeerd bij de EA desktop app ging de download tot 100% maar dan kreeg ik een fout bij het afronden van de installatie waardoor het alsnog niet werkten

 

Bericht 15 van 16 (741 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: star wars battlefront 2 error code 327683:0

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@BikniBobMaster 

 

Sorry om te horen dat dat niet werkte. Stond hij wel in de lijst van geïnstalleerde programma's die je kun verwijderen of niet uiteindelijk?

 
Rare suggestie misschien. Maar als je onder een ander Windows profiel inlogt met admin rechten op jouw computer, kun je hem dan wel installeren of gebeurt dan hetzelfde op Origin?
 
Je kunt op deze link vinden hoe je dit kunt doen voor Windows 10. Zorg ervoor dat dit test profiel admin rechten heeft. Dit test profiel  kun je altijd weer verwijderen naderhand.
 
Mocht dat niet werken kan het het ook nog waard zijn tijdens eens clean boot het spel proberen te installeren en afronden en/of een andere locatie te selecteren op de computer voor het installeren van het spel.
 
- EA_Neil
Neil.png
Bericht 16 van 16 (734 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help