Re: spel crashed bij opstarten

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

spel crashed bij opstarten

★★★ Newbie

mijn spel wil niet opstarten. wanneer ik op launch klik op epic games launcher opent het battlefront maar meestal zie ik een zwart scherm of heel even het start scherm met de helmen maar dan crashed battlefront 2. meestal na 5 seconden open crashed battlefront. ik heb al nieuwe drivers voor mijn gpu geïnstalleerd maar dit werkt ook niet. ook heb ik dit nog nooit gehad en kon ik gister gewoon spelen.

Bericht 1 van 10 (478 Weergaven)

Re: spel crashed bij opstarten

Community Manager (retired)
@lordbruhwarrior Hey!

Gebeurt dit nu nog steeds?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 10 (470 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel crashed bij opstarten

★★★ Newbie

Ik heb ook zoiets maar dan als ik een gamemode klik duurt het even en is epic en origen oranje

Bericht 3 van 10 (466 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel crashed bij opstarten

★★★ Newbie

ik heb het ook, binnen de paar minuten crashed de game en lichten epic en origin oranje (alsof ze opnieuw opstarten ofzo)

Bericht 4 van 10 (463 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel crashed bij opstarten

★★★ Newbie
@EA_Neil ja het gebeurd nu nog steeds. ik kom niet verder dan een zwart scherm met alleen de ingame muis. Ik hoor wel muziek en aan het geluid te horen kan ik ook op knoppen drukken van wat waarschijnlijk het menu is, maar dat kan ik dus niet zien. Help!
Bericht 5 van 10 (457 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel crashed bij opstarten

Community Manager (retired)

Sorry voor de late reactie allemaal. 

 

Kunnen jullie mij laten weten of dit nog steeds gebeurt en zo ja of jullie toevallig het volgende hebben draaien?

 

1. Een in-game overlay van Origin? 

2. Discord en een mogelijke overlay van Discord?

 

Zo ja op één of beiden, zouden jullie deze uit kunnen schakelen en/of Discord volledig af kunnen sluiten en het dan nogmaals op kunnen proberen te starten?

 

- EA_Neil

 

Neil.png
Bericht 6 van 10 (455 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel crashed bij opstarten

★★★ Newbie

Hi Neil,

 

Het probleem is nog niet opgelost. Ik zie nu bij het opstarten in een klein scherm bovenaan wel het logo van het spel, maar na het laden daarvan is het scherm weer zwart en doet het niks.

Bericht 7 van 10 (451 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel crashed bij opstarten

Community Manager (retired)
@miesz2311

Welke stappen heb je allemaal al doorlopen en kon je het spel voorheen wel gewoon prima spelen?
Neil.png
Bericht 8 van 10 (447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel crashed bij opstarten

★★★ Newbie

Ik heb de game sinds deze gratis is op Epic Games vorige week.

Ik heb al geprobeerd om deze te deïnstalleren en opnieuw te installeren, maar dat werkte niet. Ik heb geprobeerd de game te updaten en te repareren ook dat werkte niet.

Ook heb ik geprobeerd om de .exe files starwarsbattlefrontii en starwarsbattlefrontii_trial te verwijderen en daarna het spel te repareren (tip van internet), maar ook zonder succes. Probleem is nu nog steeds hetzelfde.

Bericht 9 van 10 (439 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel crashed bij opstarten

Community Manager (retired)
@miesz2311

Heeft het spel ooit gedraaid? Kun je ons laten weten wat voor computer je het spel op probeert te draaien?

Je kunt hier vinden hoe je een DxDiag aan kunt maken. Dit is een tekst bestandje die laat zien wat voor hardware jouw PC draait en laat ook de laatste update van de drivers zien.

https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Ook kan het goed zijn te checken wanneer je jouw video kaart drivers voor het laatst een update hebt gegeven.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 10 (429 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help