kan me niet abonneren op SWTOR

door Pharos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

kan me niet abonneren op SWTOR

★★★★ Novice

Hey,

 

ik kan me niet abonneren op SWTOR.

telkens krijg ik een "high traffic" bericht, wat een standaard bericht is.

Kan iemand me helpen?

 

groetjes

Draugdan / Pharobos

Bericht 1 van 5 (402 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: kan me niet abonneren op SWTOR

★★★ Novice
@Pharos ik heb een probleem met mijn sub in de game te krijgen van swtor ik heb via steam betaalt voor subcriber maar in de game heb ik geen sub mode ik heb hulp nodig ik kan in de game support vragen of ticket aanmaken omdat ik nog steeds f2p ben maar ik heb via steam sub account betaalt graag hulp van een medewerker van swtor die het inorde kan maken ik heb niet voor niks betaalt
Bericht 2 van 5 (290 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: kan me niet abonneren op SWTOR

Dag @Banesaw  en @Pharos 

 

Deze link legt uit hoe jullie in contact kunnen komen met SWOTOR support. https://help.ea.com/nl/help/star-wars/star-wars-the-old-republic/swtor-support/ 

Bericht 3 van 5 (281 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: kan me niet abonneren op SWTOR

★★★ Novice
@DarkBanishing ik heb die link gevolgt en wat ik heb gedaan is van mijn steam 2 screenshots genomen van de betaling wat ik heb gedaan aan steam en van de naam op steam maar als swtor niet eens een mail terug stuurt dat ze er na kijken of oplossen vindt ik toch wel erg zwak nietwaar ik heb er voor betaalt om sub account en ik heb niks erg treurig dit
Bericht 4 van 5 (277 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: kan me niet abonneren op SWTOR

Dag @Banesaw 

Heb je ondertussen al een antwoord gekregen?

 

Bericht 5 van 5 (252 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help