Star Wars Battlefront 2 cursor

door rapplewing
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Star Wars Battlefront 2 cursor

★★★ Newbie

Hallo,

Ik heb SW Battlefront II nu al een tijdje maar veel speel ik er niet op door een irritante bug die ik vaak tegenkom.
Wanneer ik mijn spel opstart verdwijnt mijn cursor.
Het kan zijn dat dit normaal is maar ik kan niets aanduiden: mijn "cursor" blijft buggen op bvb. Quick Match en ik kan met mijn muis dus niet bewegen naar Collection, Play, … (of dit gaat toch zeer moeilijk).
Dit doe ik dan altijd met mijn console (want daarmee lukt het zonder problemen).
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
(Ik heb reeds de game opnieuw geïnstalleerd en repareren heb ik ook al geprobeerd. Ook de specificaties van mijn pc zijn goed genoeg voor de game en aan mijn muis ligt het ook niet.)

Alvast bedankt Standard smile

Bericht 1 van 8 (1.096 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Star Wars Battlefront 2 cursor

Community Manager (retired)

Hey @DeKAT169 ,

 

Heb je toevallig Origin of Discord met een in-game overlay draaien? Zo ja, kun je deze eens proberen af te sluiten en dan het spel te starten?

 

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 8 (941 Weergaven)

Alle reacties

Re: Star Wars Battlefront 2 cursor

EA SPORTS FC Team

Hey @rapplewing,

 

Her eerste dat je kunt doen is SWBFII reapreren via Origin. 

 

Dit doe je door in Origin met de rechtermuisknop op SWBFII te klikken en te kiezen voor Repareren. 

 

Je kunt ook het spel van jouw computer verwijderen en alle cache bestanden legen: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

 

Start jouw computer daarna opnieuw op en probeer het nogmaals Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 8 (1.078 Weergaven)

Re: Star Wars Battlefront 2 cursor

★ Novice

Ik heb dit probleem ook, heb het spel al regelmatig gerepareerd en opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft optreden.

Bericht 3 van 8 (963 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 cursor

Dag @Lannavo 

 

Ik heb die bug ook al eens gehad. Bij mij hielp gek genoeg de volgende handeling: Wanneer de cursor verdwijnt, trek je de muis uit, je wacht even en sluit na een tiental seconden de muis terug aan. Bij mij verscheen de cursor terug na de heraankoppeling.

 

Laat maar weten of deze mogelijke oplossing werkt.

Bericht 4 van 8 (955 Weergaven)

Re: Star Wars Battlefront 2 cursor

★★ Novice

ik heb ongeveer hetzelfde probleem maar ik heb dus deze bovenstaande oplosmogelijkheden geprobeerd maar ik het heeft niet geholpen.

 

Mijn probleem is het dat mijn cursor een laadsymbool is en dat niet veranderd, en het aan klikken van buttons in het menu is ook moeilijk/onmogelijk voor mij.

 

Is er misschien nog iets dat ik kan proberen om het op te lossen?

Bericht 5 van 8 (947 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 cursor

Community Manager (retired)

Hey @DeKAT169 ,

 

Heb je toevallig Origin of Discord met een in-game overlay draaien? Zo ja, kun je deze eens proberen af te sluiten en dan het spel te starten?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 6 van 8 (942 Weergaven)

Re: Star Wars Battlefront 2 cursor

★★ Novice

Dag @EA_Neil, ,

 

Bedankt voor die tip inderdaad dat was het probleem mijn discord ovelay was aan en nu dat ik het uitgezet is het niet meer.

Raar dat dat het probleem is kan ik dit misschien ergens melden dat ze daar eens naar moeten kijken?

 

Bedankt voor het helpen nogmaals.

Bericht 7 van 8 (939 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Star Wars Battlefront 2 cursor

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@DeKAT169

Het is helaas al een tijdje aan de hand en ik denk niet dat dit nog gaat veranderen in de komende tijd.

Je kunt uiteraard verder nog wel gewoon de voice kanalen in Discord gebruiken maar ze zijn alleen niet zichtbaar in-game.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 8 van 8 (937 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help