SWTOR: Login Failed

door Attaque79
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

SWTOR: Login Failed

★★★★★ Newbie

Hello all,

 

Simple as it is, I can’t log in. I tried resetting password, I tried login name. I can’t find a helpdesk or an e-mail address where I can send my question. 

Any help would be great.

 

i haven’t played SWTOR for years, Maybe that is the issue? 

Thank you.

Bericht 1 van 4 (393 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: SWTOR: Login Failed

EA SPORTS FC Team

Hey @Attaque79,

 

Excuses voor de late reactie. Ik heb net contact gehad met onze SWTOR afdeling en je kunt ze via het mail adres contacteren:

 

support @ swtor .com

 

Ze hebben daar callbacks, dus ze kunnen telefonisch contact met je opnemen. Ze hebben het op het moment wat drukker dus het kan even duren voordat je een reactie krijgt.

 

De telefoongesprekken gaan natuurlijk in het Engels, Frans of Duits. Als je een mail stuurt, dtuur dan jouw volledig telefoonnummer met (met landcode) en geef aan wanneer en in welke taal je gebeld wilt worden.

 

Ze organiseren gesprekken tussen deze tijden:

 

11:00-20:00 CET

 

Laat ook weten of dit voor jou uitkomt Standard smile

 

Hopelijk heb je hier genoeg info aan en nogmaals, excuses voor de late reactie. Ik probeer alles bij te benen maar het is nogal druk zo zonder de NL helpdesk Tongue out

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (355 Weergaven)

Alle reacties

Re: SWTOR: Login Failed

EA SPORTS FC Team

Heeeey @Attaque79,

 

Volgens mij ben je een van de eersten hier met een SWTOR vraag! Dus welkom op het forum Standard smile

 

Aangezien je niet in kunt loggen met jouw gegevens, zelfs niet na het resetten van jouw wachtwoord, kan je het beste even contact opnemen met ons support team voor SWTOR.

 

Je kunt hier lezen hoe je dit doet:

 

https://help.ea.com/nl-nl/help/star-wars/star-wars-the-old-republic/swtor-support

 

Ik heb altijd al een keer SWTOR willen spelen, ik weet dat veel van mijn collega's dit doen, maar ik heb teveel games om te spelen en niet genoeg tijd voor een mmorpg Frown

Jason.png
Bericht 2 van 4 (378 Weergaven)

Re: SWTOR: Login Failed

★★★★★ Newbie

Bedankt voor je reply.

 

Als ik de link gebruik dan kom ik inderdaad waar ik al eerder ben geweest. Als ik dan op contact us druk dan word ik naar een andere pagina verwezen. Doordat Corona er nu is hebben ze een aantal opties eruit gehaald en die heb ik waarschijnlijk nodig. [edit: email address removed] Heb ik al een paar dagen geleden gemaild maar daar heb ik nog geen antwoord op terug gehad. Ik weet ook niet hoe lang dat normaal duurt.

 

een vriendin van me had hetzelfde probleem en die heeft nu een nieuw account gemaakt, een maand betaald en ingame een gm weten te bereiken. Lijkt me de omgekeerde wereld. 

Bericht 3 van 4 (367 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: SWTOR: Login Failed

EA SPORTS FC Team

Hey @Attaque79,

 

Excuses voor de late reactie. Ik heb net contact gehad met onze SWTOR afdeling en je kunt ze via het mail adres contacteren:

 

support @ swtor .com

 

Ze hebben daar callbacks, dus ze kunnen telefonisch contact met je opnemen. Ze hebben het op het moment wat drukker dus het kan even duren voordat je een reactie krijgt.

 

De telefoongesprekken gaan natuurlijk in het Engels, Frans of Duits. Als je een mail stuurt, dtuur dan jouw volledig telefoonnummer met (met landcode) en geef aan wanneer en in welke taal je gebeld wilt worden.

 

Ze organiseren gesprekken tussen deze tijden:

 

11:00-20:00 CET

 

Laat ook weten of dit voor jou uitkomt Standard smile

 

Hopelijk heb je hier genoeg info aan en nogmaals, excuses voor de late reactie. Ik probeer alles bij te benen maar het is nogal druk zo zonder de NL helpdesk Tongue out

Jason.png
Bericht 4 van 4 (356 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help