Re: Oxc000007b error

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Oxc000007b error

★ Novice

Wanneer ik star wars battlefront 2 wil opstarten krijg ik steeds 0xc000007b error. Ik heb geprobeerd om direct x te updaten en downloaden. Geen resultaat. Ook heb ik framework etc geprobeerd. Niks werkt

Bericht 1 van 4 (588 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Oxc000007b error

Community Manager (retired)
Hey @dokter666,

Sorry om te horen dat niks lijkt te werken. Deze foutmelding heeft te maken met wat ze noemen de visual studios redistributables en de versies hiervan. Mogelijk mis je een bepaalde versie waardoor deze foutmelding naar boven komt.

Een makkelijke manier alles langs te gaan wat voor sommigen werkt als handmatig herinstalleren niet werkt is het volgende:

1. Druk op de windows toets and type 'prog'
2. Dit zal met wat geluk programma's toevoegen/verwijderen moeten geven. Selecteer deze
3. Zoek naar 'visual c++'
4. Klik op eentje en kijk of je deze kan aanpassen. Zo ja, selecteer aanpassen en dan repareren. Zo niet, ga naar de volgende.

Ga ze allemaal 1 voor 1 langs en zie of alles repareren (wat je kunt aanpassen) werkt om het spel op te starten na het herstarten van de PC.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 4 (557 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Oxc000007b error

[ Bewerkt ]
★ Novice

Ik heb het probleem opgelost! bedankt voor de hulp

Bericht 3 van 4 (552 Weergaven)

Re: Oxc000007b error

Community Manager (retired)
@dokter666 ,

Blij om te horen dat het opgelost is! Was het een reparatie, herinstallatie van een van de VC++ packs of iets anders dat het liet werken voor je?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 4 (542 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help