Re: Haperingen bij Star Wars Battlefront II

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Haperingen bij Star Wars Battlefront II

★ Novice

Beste

 

Sinds enkele weken ondervind ik een enorme 'lag' wanneer ik 'Star Wars: Battlefront II' probeer te spelen.

 

Ik heb de game nu al enkele jaren en heb nooit problemen gehad.

 

Het spel hapert vooral wanneer ik begin te spelen. Ik probeerde alle andere programma's op mijn computer te sluiten, maar tot nu toe helpt niets.

 

Suggesties/oplossingen?

 

Vriendelijke groeten

 

Jeroen

Bericht 1 van 9 (769 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Haperingen bij Star Wars Battlefront II

Community Manager (retired)

Hey @DeJerre18 ,

 

Sorry om te horen dat je tegen deze haperingen aan loopt. Is dit alleen in bepaalde secties van het spel en zowel online als offline?

 

Wanneer heb je jouw video kaart voor het laatst een update gegeven?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 9 (758 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Haperingen bij Star Wars Battlefront II

★ Novice

Beste @EA_Neil 

 

Ik heb zowel haperingen bij online als offline spelen. Soms komt er in de rechterbovenhoek dat mijn connectie niet goed is, terwijl ik bij andere programma's totaal geen problemen ervaar met mijn connectie.

 

Ik heb mijn grafische kaart net geüpdatet: het is al wat beter, maar hij hapert nog steeds.

Ook het laden van het startscherm en een nieuwe 'match' duurt langer dan vroeger.

 

Alvast bedankt!

 

Vriendelijke groeten

 

DeJerre

Bericht 3 van 9 (747 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Haperingen bij Star Wars Battlefront II

Community Manager (retired)
@DeJerre18

Heb je het gevoel dat dit meer een online probleem is met vertraagde besturing ook en dat hij soms versneld en eruit springt of meer grafisch?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 9 (745 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Haperingen bij Star Wars Battlefront II

★ Novice
@EA_Neil Ik heb het gevoel dat het meer een vertraagde besturing is.

Andere games, dewelke dezelfde grafische kaart vragen als BF2, werken wel optimaal.

Bedankt!

Dejerre
Bericht 5 van 9 (740 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Haperingen bij Star Wars Battlefront II

Community Manager (retired)
@DeJerre18

Dus het is niet zozeer het scherm maar meer dat je besturing voelt alsof het een seconde later aan komt in alles dat je doet?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 9 (737 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Haperingen bij Star Wars Battlefront II

★ Novice
@EA_Neil oei, ik had je vraag verkeerd begrepen.

Het zijn echt haperingen van het scherm. De besturing zelf loopt wel oké, maar valt natuurlijk moeilijk te checken wanneer het scherm hapert.
Het is dan meer als een versnelling en vertraging: het spel valt even volledig stil, waarna de bewegingen van de afgelopen seconden als een sneltrein voorbij komen.

Vriendelijke groeten

DeJerre
Bericht 7 van 9 (731 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Haperingen bij Star Wars Battlefront II

Dag @DeJerre18 

 

Kan je a.u.b. eens controleren of er nog andere programma's lopen op de achtergrond wanneer je het spel speelt? Wat jij ervaart is typisch voor een overbeladen CPU waar terzelfdertijd te veel programma's op lopen.

Om dit te controleren druk je op Ctrl + Alt + Delete. Daarna kies je 'taakbeheer' en in de window die nu verschijnt zie je alle actieve programma's.

Bericht 8 van 9 (728 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Haperingen bij Star Wars Battlefront II

Community Manager (retired)
@DeJerre18

Ik was helaas even weg voor de week maar was benieuwd of dit nog steeds gebeurde?

Dat versnellen klinkt erg als lag (internet gerelateerd) en minder als hardware problemen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 9 (708 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help