Character mikt altijd naar boven (SW BF2)

door jurre000
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Character mikt altijd naar boven (SW BF2)

★★★ Novice

Sinds een tijdje heb ik het probleem bij SW BF2 dat als ik een potje speel het character dat ik speel altijd naar boven mikt, of naar onder als ik de instellingen verander. Ik kan nog wel draaien met de muis en voor de rest werkt alles prima, maar ik kan niet een andere kant op mikken dan naar boven. Bij andere origin spellen zoals BF1 en andere shooters heb ik dit probleem niet. Ik heb BF2 al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd en heb de cache al meerdere keren geleegd en het spel gerepareerd maar niks werkt. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bericht 1 van 6 (376 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Character mikt altijd naar boven (SW BF2)

EA SPORTS FC Team

Hey @jurre000,

 

Ik neem aan dat je op de PC via Origin speelt?

 

Gebruikt je een speciale muis met speciale software en drivers? Schakel de software en overlays anders even uit en vergeet niet daarvoor jouw PC opnieuw op te starten. 

 

Je kunt ook nog de cache van Origin legen: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

 

Ik heb nog wel een beetje verduidelijking van je nodig, je kunt dus naar links, naar rechts en naar boven kijken? Je kunt dus eigenlijk niet naar beneden kijken tenzij je de controls op inverted zet?

 

@DarkBanishing, jij nog een idee als supergrote Star Wars fan?

Jason.png
Bericht 2 van 6 (366 Weergaven)

Re: Character mikt altijd naar boven (SW BF2)

Dag, @jurre000 

 

Helpt het als je de muis ontkoppelt en na ongeveer 20 seconden terug aankoppelt?

 

Bericht 3 van 6 (356 Weergaven)

Re: Character mikt altijd naar boven (SW BF2)

★★★ Novice

Hey EA_Jason,

 

Dank voor de reactie! Als ik een potje begin mikt het character automatisch naar boven op één punt. Ik kan dus niet naar links, rechts of naar beneden mikken maar wel om m'n as draaien. En als ik de controls op inverted zet heb ik hetzelfde probleem maar dan mikt het character naar beneden.

Bericht 4 van 6 (345 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Character mikt altijd naar boven (SW BF2)

Dag @jurre000 

 

Indien mijn voorgestelde oplossing niet werkt, kan je eens met een andere muis proberen. Normaal gezien moet dit werken als het probleem bij de muis ligt. Indien het probleem zich blijft voordoen, denk ik eerder aan een sofwarematige fout.

Bericht 5 van 6 (333 Weergaven)

Re: Character mikt altijd naar boven (SW BF2)

EA SPORTS FC Team
@jurre000 Heb je toevallig nog een controller aangesloten via bluetooth?

Misschien dat je joystick omhoog wijst.
Jason.png
Bericht 6 van 6 (322 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help