Account geblokkeerd

door 1983Richard
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Account geblokkeerd

★★★ Newbie

Beste,

 

Mijn broer en ik speelde geruime tijd samen met veel plezier StarWars. Enige tijd geleden is de iPad van mijn broer gevallen en onherstelbaar beschadigd. Hierop heeft hij een nieuwe iPad gekocht maar krijgt op geen enkele wijze toegang tot zijn profiel... kunt u hem (lees ons) helpen. In de bijlage zit een afbeelding van zijn profiel.

 

Mochten er kosten aan verbonden zitten - zodat hij weer gebruik kan maken van zijn account - kunt u mij dit laten weten?

 

met vriendelijke groet,

 

Richard

Bericht 1 van 3 (552 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Account geblokkeerd

Dag @1983Richard

 

Auwch, dat is een aardig sterk team dat je broer daar heeft (3 zeta abilities en allemaal een equipmentlevel van minstens 11! :-o)! Het zou inderdaad jammer zijn als hij zijn account zou kwijtraken.

 

Je kan voor zulke dingen een Nederlandstalige game advisor contacteren via https://help.ea.com/nl/contact-us/

 

Je kunt daar kiezen voor "Gebeld Worden"  of je neemt gewoon zelf telefonisch contact met ze op via dit telefoonnummer:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (556 Weergaven)

Alle reacties

Re: Account geblokkeerd

Dag @1983Richard

 

Auwch, dat is een aardig sterk team dat je broer daar heeft (3 zeta abilities en allemaal een equipmentlevel van minstens 11! :-o)! Het zou inderdaad jammer zijn als hij zijn account zou kwijtraken.

 

Je kan voor zulke dingen een Nederlandstalige game advisor contacteren via https://help.ea.com/nl/contact-us/

 

Je kunt daar kiezen voor "Gebeld Worden"  of je neemt gewoon zelf telefonisch contact met ze op via dit telefoonnummer:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Bericht 2 van 3 (557 Weergaven)

Re: Account geblokkeerd

Dag @1983Richard

 

Is je broers account ondertussen al terug beschikbaar?

Bericht 3 van 3 (528 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help