Need for speed most wanted wilt niet opstarten

door iJordy98
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Need for speed most wanted wilt niet opstarten

★★★ Newbie

Hi,

Ik heb gisteren Need for speed most wanted gekocht, alleen hij wilt de game maar niet opstarten. Elke keer ga ik terug naar mijn Origin scherm, alle drivers zijn geupdated. Maar helaas werkt het nog niet. Heb internet lopen afzoeken, maar helaas geen goede antwoord kunnen vinden. 

Dus mijn vraag is, hoe los ik dit op?

Bericht 1 van 4 (647 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Need for speed most wanted wilt niet opstarten

EA SPORTS FC Team

Hi @iJordy98,

 

Need for Speed Most Wanted is al een wat ouder spel dat gemaakt was voor Windows Vista. Omdat je waarschijnlijk een nieuwere versie hebt van Windows, kan het zijn dat dit de oorzaak is van jouw probleem.

 

Windows heeft gelukkig een ingebouwd compatibiliteitsmodus waarmee je het spel laat denken dat het opgestart wordt met Windows Vista. Dit schakel je in door met de rechtermuisknop op het .exe bestand van Most Wanted te klikken en te kiezen voor Eigenschappen.

 

Onder het tabblab van Compatibiliteit kan je ervoor zorgen dat het spel opstart met de compatibiliteit voor Windows Vista. Vergeet niet om het vakje aan te vinken om het spel als administrator uit te voeren. 

 

Laat even weten of dit werkt, zo niet, plaats hier dan jouw DxDiag. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (642 Weergaven)

Alle reacties

Re: Need for speed most wanted wilt niet opstarten

EA SPORTS FC Team

Hi @iJordy98,

 

Need for Speed Most Wanted is al een wat ouder spel dat gemaakt was voor Windows Vista. Omdat je waarschijnlijk een nieuwere versie hebt van Windows, kan het zijn dat dit de oorzaak is van jouw probleem.

 

Windows heeft gelukkig een ingebouwd compatibiliteitsmodus waarmee je het spel laat denken dat het opgestart wordt met Windows Vista. Dit schakel je in door met de rechtermuisknop op het .exe bestand van Most Wanted te klikken en te kiezen voor Eigenschappen.

 

Onder het tabblab van Compatibiliteit kan je ervoor zorgen dat het spel opstart met de compatibiliteit voor Windows Vista. Vergeet niet om het vakje aan te vinken om het spel als administrator uit te voeren. 

 

Laat even weten of dit werkt, zo niet, plaats hier dan jouw DxDiag. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (643 Weergaven)

Re: Need for speed most wanted wilt niet opstarten

★★★ Newbie

Hier bij de DxDiag.

Zelf heb ik ook problemen bij Hot Pursuit, kan geen verbinding maken met EA servers.

Bericht 3 van 4 (632 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Need for speed most wanted wilt niet opstarten

EA SPORTS FC Team

De servers voor Need for Speed Hot Pursuit 2 en voor Most Wanted zijn uit de lucht gehaald. 

 

https://www.ea.com/service-updates/pre-2013

https://www.ea.com/service-updates/2014

 

Had je al de compatibiliteitsmodus geprobeerd?

Jason.png
Bericht 4 van 4 (617 Weergaven)

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help