Fout Need For Speed opstarten

door jtiggel
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fout Need For Speed opstarten

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hallo, 

 

Ik heb Need For Speed 2015 gedownload via origin. Wanneer ik het spel opstart krijg ik een foutcode over een verouderde driver(zie bijlage), ik heb de nieuwste versie geinstaleerd maar de foutcode blijft komen. Als ik het spel opstart krijg ik zwart beeld en geeft de pc aan dat NFS niet reageert en afgesloten word.

 

Wat kan ik hier aan doen ?

 

Gr 

Bericht 1 van 6 (805 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Fout Need For Speed opstarten

★★ Novice

Ik heb ADM Catalyst Control Center gedownload, toen ik het Gaming tabblad opende stond Need For Speed er al in.

Heb Need For Speed opgestart en hij doet het prima, geen schokkend beeld oid. 

 

Bedankt !!

In thread bekijken

Bericht 5 van 6 (962 Weergaven)

Alle reacties

Re: Fout Need For Speed opstarten

EA SPORTS FC Team

Hallo @jtiggel,

 

Need for Speed 2015 is een geweldig spel en heeft daar ook de systeemvereisten voor. Aangezien jouw Intel drivers niet de juiste versie hebben kan het zijn dat je al een oudere grafische kaart hebt of dat je probeert te spelen met een geïntegreerde GPU chip. 

 

Via de website Can you Run It kan je controleren of jouw PC voldoet aan de systeemvereisten voor Need for Speed. 

 

Je kunt ook hier een DxDiag in een reactie plaatsen zodat wij kunnen onderzoeken of jouw systeem voldoet aan de eisen.

 

https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Jason.png
Bericht 2 van 6 (795 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fout Need For Speed opstarten

★★ Novice

Hallo Jason,

 

Bedankt voor uw reactie.

De systeemvereisten van Need For Speed heb ik voor de aanschaf gecontroleerd. Ik heb de systeemvereisten nu nogmaals gecontroleerd via de aangegeven website, hier komt uit dat mijn videokaart niet voldoet. Echter zijn alle benodigde onderdelen wel groen afgevinkt. 

 

Mijn computer heb ik aangeschaft in 2013 en heeft voor die tijd redelijk goede prestaties zoals u kunt zien in de bijlages, is het dan na 2 jaar (uitkomen NFS) mogelijk dat de pc niet meer voldoet ? 

 

Ik hoop dat u mij verder kunt helpen 

 

Gr 

Bericht 3 van 6 (791 Weergaven)

Re: Fout Need For Speed opstarten

EA SPORTS FC Team

De HD 8670M voldoet niet aan de minimum vereisten maar we kunnen nog wat dingen proberen.

 

Het ziet er naar uit dat jouw PC automatisch een geïntegreerde chip selecteert voor NFS. We kunnen de Radeon forceren om te werken voor NFS door het volgende te doen:

 

 

- Zorg ervoor dat je de AMD Catalyst Control Center hebt gedownload en download de nieuwste drivers voor jouw GPU.

- Klik met de rechtermuisknop op een vrije plek op jouw bureaublad en selecteer AMD Catalyst Control Center.

- Ga naar het Gaming tabblad en klik op 3D Application Settings.

- Klik op de Add knop en zoek naar het .exe bestand voor Need for Speed.

- Deze staat vaak in C:\Program Files (x86)\Origin Games\Need for Speed

- Klik op open en bevestigen, klik hierna op Save

Jason.png
Bericht 4 van 6 (787 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fout Need For Speed opstarten

★★ Novice

Ik heb ADM Catalyst Control Center gedownload, toen ik het Gaming tabblad opende stond Need For Speed er al in.

Heb Need For Speed opgestart en hij doet het prima, geen schokkend beeld oid. 

 

Bedankt !!

Bericht 5 van 6 (963 Weergaven)

Re: Fout Need For Speed opstarten

EA SPORTS FC Team

Ik ben blij dat het opgelost is en dat je weer verder kunt spelen :eahigh_file:

 

Hoe vind je het spel tot nu toe?

Jason.png
Bericht 6 van 6 (774 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help