Geen packs en coins

door Samirpit
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen packs en coins

★★★ Newbie
Geachte heer of mevrouw
Ik speelde vandaag in de avond fifa ultimate team en ik had een wedstrijd gespeeld en degene met wie ik speelde ging naar een 6-2 stand opgeven en dan hoor ik normaal coins te krijgen en een pack omdat ik een doelstelling had voldaan van 10 seizoens wedstrijden en ik haal me beloning op en ik ga naar mijn packs om de pack te openen en ik heb de pack niet gekregen en ik heb de coins van de wedstrijd ook niet gekeregen want toen ik aan het einde van de wedstrijd naar me wedstrijd beloningen keek stond er 0 coins dus ben nu me coin en me pack kwijt
Met groeten van badr hattit
Bericht 1 van 2 (399 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen packs en coins

EA SPORTS FC Team

Hey @Samirpit,

 

Wanneer je de verbinding verliest met de servers krijg je een loss en vervolgens ook geen packs of coins. 

 

Ik denk dat in de geval mogelijk de verbinding verbroken was aan jouw kant waardoor je de coins en jouw pack niet kreeg. 

 

Houd in ieder geval in de gaten of dit probleem vaker voorkomt en houd ons hiervan op de hoogte. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (393 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help