Re: Fifacoins kwijt en speler niet gekregen

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fifacoins kwijt en speler niet gekregen

★★ Novice
Hallo
Op fifa 18 kocht ik daarnet de gewone kaart van gabriel jesus voor 6700 daarnaast stond er 1 voor 6500 omdat dit laag was wou ik hem ook kopen om daarna te verkopen met een beetje winst maar wat toen ik hem kocht ging mn 6500 van mijn account maar toen kwam er ineens connection error op en kwam ik terecht op de voorpagina van mijn ultimate team en wat bleek dat die 2de jesus niet in mijn club stond.
Bestaat er een mogelijkheid om dat geld terug op mijn account te zetten
Met vriendelijke groeten
Michiel baert
Bericht 1 van 6 (1.534 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Fifacoins kwijt en speler niet gekregen

EA SPORTS FC Team

Hallo @Michiel11111,

 

Wanneer je een speler niet direct in jouw club te zien krijgt na aankoop van de speler, kan het tot 72 uur duren voordat de speler in jouw club verschijnt. Dit komt maar een enkele keer voor en het wordt vanzelf in orde gemaakt.

 

Aangezien er nu al een aantal dagen overheen zijn gegaan (sorry voor het late antwoord) hoor je de spelers ondertussen ontvangen te hebben.

 

Klopt dit?

 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (1.698 Weergaven)

Alle reacties

Re: Fifacoins kwijt en speler niet gekregen

EA SPORTS FC Team

Hallo @Michiel11111,

 

Wanneer je een speler niet direct in jouw club te zien krijgt na aankoop van de speler, kan het tot 72 uur duren voordat de speler in jouw club verschijnt. Dit komt maar een enkele keer voor en het wordt vanzelf in orde gemaakt.

 

Aangezien er nu al een aantal dagen overheen zijn gegaan (sorry voor het late antwoord) hoor je de spelers ondertussen ontvangen te hebben.

 

Klopt dit?

 

Jason.png
Bericht 2 van 6 (1.699 Weergaven)

Re: Fifacoins kwijt en speler niet gekregen

★★ Novice
Ja klopt heb de speler reeds ontvangen!
Bericht 3 van 6 (1.518 Weergaven)

Re: Fifacoins kwijt en speler niet gekregen

EA SPORTS FC Team
Ik ben blij om dat te horen :D
Jason.png
Bericht 4 van 6 (1.512 Weergaven)

Re: Fifacoins kwijt en speler niet gekregen

★ Novice
@EA_Jason Dit zelfde is mij zojuist ook overkomen in fifa 20. Kan dat ook nog zolang duren voordat ik de speler in mijn club heb?
Bericht 5 van 6 (1.103 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifacoins kwijt en speler niet gekregen

EA SPORTS FC Team

Voor FIFA 20 durf ik het niet te zeggen, maar als je ze na 72u nog niet hebt gekregen, kan je contact opnemen met onze helpdesk Standard smile

Jason.png
Bericht 6 van 6 (1.092 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help