Fifa 16 online draft

door Robbevk01
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fifa 16 online draft

★★★★★ Newbie
Kan ik op een manier mijn prijzen al ontvangen want ik heb nu 3 keer op rij gewonnen maar er is niemand meer te vinden in matchmaking dus ik kan mijn laatste wedstrijd al een week aan een stuk niet spelen.
Bericht 1 van 2 (697 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Fifa 16 online draft

EA SPORTS FC Team

Hoi @Robbevk01,

 

De prijzen ontvangen voordat je alle wedstrijden hebt gewonnen of wanneer je hebt verloren is niet mogelijk.

 

Het lastige van FIFA 16 is dat er waarschijnlijk wat minder mensen spelen dan normaal en dat je daarom geen tegenstander kunt vinden. Ik heb nog even voor je gekeken en er zijn dagelijks nog duizenden spelers die FIFA 16 spelen (hangt natuurlijk van het systeem af, PlayStation heeft meer actieve spelers dan Xbox en PC).

 

De meeste mensen spelen rond een uur of 8 's avonds, check dus rond dit tijdstip of je spelers kunt vinden Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (736 Weergaven)

Alle reacties

Re: Fifa 16 online draft

EA SPORTS FC Team

Hoi @Robbevk01,

 

De prijzen ontvangen voordat je alle wedstrijden hebt gewonnen of wanneer je hebt verloren is niet mogelijk.

 

Het lastige van FIFA 16 is dat er waarschijnlijk wat minder mensen spelen dan normaal en dat je daarom geen tegenstander kunt vinden. Ik heb nog even voor je gekeken en er zijn dagelijks nog duizenden spelers die FIFA 16 spelen (hangt natuurlijk van het systeem af, PlayStation heeft meer actieve spelers dan Xbox en PC).

 

De meeste mensen spelen rond een uur of 8 's avonds, check dus rond dit tijdstip of je spelers kunt vinden Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (737 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help