squad battle reward niet ontvangen!!

door sicilianGangster
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

EA SPORTS FC Team

@TakeawayFiber7 Ik kan helaas niet 7 dagen per week werken dus het kan soms voorkomen dat ik eventjes niet reageer wanneer ik mijn weekend heb, ik hoop dat je hiervoor begrip hebt Standard smile

 

Maar goed over de matchmaking in Division Rivals, dit is gebaseerd op jouw vaardigheidsrating en op jouw locatie. Je speelt dus tegen andere mensen met dezelfde rating die ergens in de buurt zit.

 

Meer info kan je hier vinden: https://help.ea.com/nl/help/fifa/fifa-ultimate-team-division-rivals/

 

Over mensen die snel disconnecten wanneer ze weten dat ze gaan verliezen en dat jij daardoor minder punten krijgt is natuurlijk enorm vervelend en ik zal deze feedback voor je doorgeven. Andere feedback die ik vaak zie is dat spelers met een hogere team rating in lagere divisies spelen om objectives makkelijker te kunnen halen of spelers die disconnecten vlak voordat je scoort zodat je een gelijkspel krijgt in plaats van de win.

 

Het is allemaal goede feedback en ik blijf het voor jullie aankaarten Standard smile Hier is natuurlijk geen eenvoudige oplossing voor, dus het kan misschien even duren voordat je verandering ziet als deze eraan komen.

 

Over verdedigers die sneller zijn dan aanvallers, hier heb ik voorbeelden van nodig. Ik heb hiervoor een filmpje nodig en ik wil weten wie de verdediger is en wie de aanvaller is. Het is natuurlijk wel zo dat op korte afstand de acceleratie belangrijker is en als je met de bal dribbelt, dat je een stuk trager bent.

Jason.png
Bericht 11 van 27 (754 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

[ Bewerkt ]
★★★★ Apprentice

@EA_Jason 

 

 

 

Dat begrijpen we dat je niet 7/7 dit werk doet.

 

 

 

Ik wil best helpen met de feedback als dat kan helpen met de problemen op te lossen.

 

 

 

Ik zal vb opsommen hieronder van de wedstrijden en wat er grandioos fout loopt.

 

 

 

 

 

* spelers die 99/99 snelheid hebben kunnen niet trager zijn dan spelers dat maar 79/84 snelheid hebben .......... Dus ik koop gemstyle voor mijn speler de optie gemstyle is geactiveerd en een speler 89 is veel trager dan tegenstander speler 79..........

 

* tegenstanders RM richarlisson 79 staat positie staat LA  loopt bij aftrap ineens in volle spurt na voor, 3spelers van mij zetten druk en proberen te tackelen( om te testen) hij loopt er gwn door als een geest ,2cvm's, 3cv's van mij zelfde en hij scoort.......

Nadien zelfde speler richarlisson  loopt terug naar voor, opnieuw onaantastbaar voor mij spelers en van het middenveld met een geplaatst schot knal hij die er in door mijn keeper zijn lichaam............

 

* spelers van mij vb Niederlechner 89 gemstyle hunter en om te testen nog eens +6  training op alles waar hij dan op 99 komt en alle ballen bij trappen vliegen over het doel of naast of geplaatst schot vliegt naar cornervlag ivm op doel..............

tegenstander speler 80SP gemstyle basis en 77 pac,77 schieten knalt alle ballen er meteen in mijn verdediging dat 97pac heeft kan niets doen..........   

 

* telkens wij scheidsrechters hebben met name Yildiraz, shazat abu shakra, mzzidi en nog een paar (95% deze refs) dan is heel het spel omzeep en kan ik niets beginnen.

 

* rivals tegenstander beoordeling 80 teamgeest 54  ref was yildiraz mehmet mijn spelers 89 op hunter kan niet beginnen tegen zijn verdedigers van 79/80 op basis.........?????

zijn spits rooney 80 op basis 64 pac  is sneller dan mijn adama dan 98 pac heeft en knalt er 2in op enkele minuten, ik maak dan 2-2 gelijk, nadien elke spelers van tegenstander is onaantastbaar alle ballen van mijn spelers zelf met harde doorsteekpas zijn trager dan een korte terugspeelbal en tot de 90ste minuut kan er geen enkele bal in het net van 99 spelers en dan in de blessure tijd  scoort die rooney speler 80 een doelpunt en loopt hij 4verdedigers voorbij dat 99snelheid hebben en dan fluit yildiraz de match af.

90 min + blessuretijd 2min en in 96ste minuut maakt hij die goal en wedstrijd gedaan.......

 

* 1of max 2 wedstrijden kan ik scoren en winnen en de volgende 10/20 wedstrijden met bovenvermelde scheidsrechters verlies ik deze zonder dat ik 1doelpunt kan maken of soms eens 1 doelpunt waauuuuwwww .......

 

* vorige week ben ik verhaallijn gotze kwijtgespeeld door deze enorme problemen de overige 13000 xp gingen plots niet meer, ik had op 2weken tijd 87000 xp toch nog kunnen halen ondanks het hele spel fout loopt maar op einde was het ondraaglijk hoe het spel deed.

Nu heb ik 39 dagen de tijd voor verhaallijn matuidi maar ik vrees er ook al voor aangezien het elke dag verrergerd.

 

* ik wou even de proef op de som nemen , mijn selectie zette ik de 2 leenspelers pirlo en ronaldhino daarbij sabitser,golovin, fuenzalida, niederlechner, haaland neuer,boateng,sule,hernandez,coman ik krojg beoordeling 89 teamgeest 100 en ik kom op rivals uit tegen ploeg beoordeling 83 teamgeest 54 en ref yildiraz en ik verloor de wedstrijd 5-1.........  alle ballen zowel van de icons vlogen op 2m van doel gwn weg over of naast en in fifa 19 had ik ook ronaldhino en amai groot verschil op 50 wedstrijden 390 goals.........

Leuk is anders je hebt deze top icons dan maar voor 7wedstrijden en wrm eigenlijk........

 

* telkens na de wedstrijd kijk ik alles na ook de conditie van de spelers en elke wedstrijd ook is het eens 1tje gewonnen gaat er altijd -8,-10 van hun conditie af als ik dan na de tegenstander kijk dan ook al is het zen tegenstanders die verliest dan is er bij geen enkele speler van hun waar er - conditie af is er is bij geen enkele tegenstanders hun spelers iemand met verlies conditie.

 

*wat de laatste week veel voorkomt is dat bij rivals 1of meerdere spelers tegenstander gwn naar voorblopen naar mijn verdediging bij de aftrap en achter hun staan en meteen tackle langs achter waardoor mijn verdediger na 5min aftrap wedstrijd al een blessure heeft en moet vervangen worden. Zijn speler krijgt geen kaart, geen overtreding en al wissel kwijt door geblesseerde speler.

 

* Rivals wedstrijd al mijn verdedigers staan ingesteld op achterblijven ,maar telkens staan ze voorraan te spelen als spits waardoor je met 3mansverdediging in de * zit want hun spelers zijn super spurters ook diegene met 77pac.

Of tijdens een aanval of bal bezit middenveld/ helft tegenstander, dan zie je 1speler van de tegenstander richting mijn helft lopen en blijft staan aan rand 16 net voor mijn keeper.

De tegenstander trap gwn de bal richting daar dus zuuver buitenspel, maar neen hoor die speler dat daar staat trapt meteen de bal met volley in doel en bam verloren.

 

* ik maak 2doelpunten door snel tikkitakka spel en plots overtreding tegenstander mijn speler geblesseerd ,tegenstander countert en ik zie zo mijn 3verdedigers het middenveld optrekken en zij lopen naar de flank, mijn keeper staat gwn aan de rechtse doelpaal en laat de bal zo binnen gaan.

Keeper loopt zomaar ineens tijdens het spel meermaals naar voor naar de andere doelman waardoor mijn doel leeg staat Zo kan iedereen scoren en winnen.

 

 

 

 

Ik probeer zoals je vermelde fotos of filpje te maken wanneer dit lukt om dit te maken wznt ik denk niet altijd eraan om elke wedstrijd te filmen is ook niet gemakkelijk, waar kan ik jou deze doorgeven via hier of?.........

 

Mvg

Bericht 12 van 27 (744 Weergaven)

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

★★★★ Novice

Als dit nog niet genoeg voorbeelden ziin kan ik er nog wel wat geven. En sorry dat ik zo reageerde van dat je niet antwoorde. Ik was op dat moment gewoon enorm gefrustreerd omdat ik net een wedstrijd had verloren in futchamps waarbij ik overduidelijk de sterkste ploeg was, ik had altijd met 3-0 ofzo moeten winnen. Maar nee FIFA naait me keihard en ik verlies met 2-0 door de meest belachelijke tegendoelpunten ooit. Door deze wedstrijd kon ik geen goud 1 meer halen. Ik begrijp heus wel dat je geen 7/7 werkt. Ik had gewoon ev'tjrs een zondebok nodig. Sorry hiervoor.

Bericht 13 van 27 (703 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

EA SPORTS FC Team

Kijk eens aan, dat is nog eens een lijst met feedback @sicilianGangster!

 

Filmpjes zijn inderdaad de manier om te gaan, vooral wanneer het aankomt op de gameplay. We moeten namelijk exact zien wat er gebeurt en gaande is om het door te geven aan het QA team/devs om dit na te kijken. Er zijn veel spelers die zeggen dat hun spelers langzamer zijn en dit kan ook zeker voorkomen aangezien je langzamer bent wanneer je met de bal loopt. Daarnaast is acceleratie ook een factor, vooral op de korte afstand. 

 

Hoe de snelheid wordt berekend en toegpast, hoeveel minder snel je bent wanneer je met de bal loopt etc. durf ik niet te zeggen, maar ik heb de feedback doorgegeven en gevraagd of we hier meer inzicht in kunnen hebbben. 

 

Over de refs, ik zal het ook eens navragen of er verschil zit in de refs.

 

En over de verdedigers die doorlopen naar het middenveld en zelfs als spits spelen, daar heb ik echt filmpjes van nodig om dit na te kijken en ik moet weten met welke spelers je speelt en op welke positie.

 

@TakeawayFiber7 Geen probleem, iedereen raakt weleens gefrustreerd na een loss in welk spel dan ook :D Ik doe ook mijn best om meer aanwezig op het forum te zijn, gelukkig hebben we nu een nieuwe community manager voor FIFA Mobile, dus ik hoef mij niet meer zo veel bezig te houden met Discord, Twitter, het schrijven van guides, enorm veel vergarderingen, rapporten, etc. dus ik kan mij veel meer focussen op het forum Standard smile

Jason.png
Bericht 14 van 27 (674 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

★★★★ Apprentice
@EA_Jason Waarom worden mijn berichten die ik wil plaatsen als spam gemarkeerd???
Bericht 15 van 27 (633 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

★★★★ Apprentice

@EA_Jason  

 

 

 

 

 

* Ik heb de spelers hun ALG beoordeling gefilmd.

 

Hoe kan het dat tegenstander 88 beoordeling kunnen hebben als je deze beoordeling van de tegenstander bekijkt?????

 

Met spelers 80,82,78/79.........En maar 1speler 92,86 terwijl mijn beoordeling maar 87 blijft met dan spelers 91,92,89,85,84......... 

 

Zelfs al verander ik mijn spelers die 84 heeft met een speler 89 dan blijft dit 87.

 

 

 

 

 

* Hoe Kan je als je een tegenstanders krijgt dat is opgericht enkele weken geleden mei 2020 zo ineens met kleine spelers en als ref mathew mzizzi een beoordeling 89 krijgen en winnen met 3 -0 geen enkele speler kan je de bal afnemen en elke speler staat op elke plaats waar er een bal doorkomt..........

 

 

* ik krijg nu ineens een tegenstander alias tyto fcbg met beoordeling 91 en 59 en ik heb maar 87 beoordeling 100teamgeest........ref was piputkin sergey

Deze kan plots winnen omdat er blijkbaar 2personen met 2aparte controlers aan het spelen zijn in zijn team tegen mij.........Fairplay???????? zo is het gemakkelijk om alles te winnen.........

 

 

* ik krijg een tegenstander beoordeling 82..... alias 

Dagenham Fc hebben als hij al in zijn startselectie spits dembele 89, middenveld 94 aouar  nog een middenvelder 96 kroos en nog een middenvelder 94 henderson 85 marcelo heeft.....????????   

 

 

Kan ik de videos op een andere manier doorgeven wnt bestand gwn filmpje 4min is al te groot voor in te voegen.....6sec opname is ook te groot.......?????

 

 

Gtn

Bericht 16 van 27 (455 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

★★★★ Apprentice

@EA_Jason  

 

 

 

 

 

* Ik heb de spelers hun ALG beoordeling gefilmd.

 

Hoe kan het dat tegenstander 88 beoordeling kunnen hebben als je deze beoordeling van de tegenstander bekijkt?????

 

Met spelers 80,82,78/79.........En maar 1speler 92,86 terwijl mijn beoordeling maar 87 blijft met dan spelers 91,92,89,85,84......... 

 

Zelfs al verander ik mijn spelers die 84 heeft met een speler 89 dan blijft dit 87.

 

 

 

 

 

* Hoe Kan je als je een tegenstanders krijgt dat is opgericht enkele weken geleden mei 2020 zo ineens met kleine spelers en als ref mathew mzizzi een beoordeling 89 krijgen en winnen met 3 -0 geen enkele speler kan je de bal afnemen en elke speler staat op elke plaats waar er een bal doorkomt..........

 

 

* ik krijg nu ineens een tegenstander alias tyto fcbg met beoordeling 91 en 59 en ik heb maar 87 beoordeling 100teamgeest........ref was piputkin sergey

Deze kan plots winnen omdat er blijkbaar 2personen met 2aparte controlers aan het spelen zijn in zijn team tegen mij.........Fairplay???????? zo is het gemakkelijk om alles te winnen.........

 

 

* ik krijg een tegenstander beoordeling 82..... alias 

Dagenham Fc hebben als hij al in zijn startselectie spits dembele 89, middenveld 94 aouar  nog een middenvelder 96 kroos en nog een middenvelder 94 henderson 85 marcelo heeft.....????????   

 

 

Kan ik de videos op een andere manier doorgeven wnt bestand gwn filmpje 4min is al te groot voor in te voegen.....6sec opname is ook te groot.......?????

 

 

 

Bericht 17 van 27 (614 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

EA SPORTS FC Team

Uploaden en de link hier delen @sicilianGangster 

Jason.png
Bericht 18 van 27 (599 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

★★★★ Apprentice
@EA_Jason dde site geeft telkens aan dat een mp4 filmpje te groot is voor te uploaden........
Bericht 19 van 27 (592 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

[ Bewerkt ]
★★★★ Apprentice

@EA_Jason 

Spijt mij maar ...... Sinds ik alles door geef als feedback verslechterd het elke minuut........

En niet aleen de gameplay, maar ook hoe alles loopt  en wel ook raar andere die de totssf deluxe deden krijgen bij beide spelers vb  95 verrati en dan nog eens 98neymar ......

Hallo valt niet op 2spelers uit zelfde team en dan nog zo een rating........ 

Wat kreeg ik in de 2pakketten...... 8b berardi en 86 ierse speler rm...........

 

Je vraagt steeds om de bewijzen door te geven maar deze klote boel kan zelfs nog geen filmpje uploaden van 20sec...........

 

 

 

En nogmaals fairplay bij Ea......???? tegenstanders met beoordeling 84 maar tot in het elftal maar 2spzlers van 84 en de andere 9 spelers 95,91 icons en nog boven de 90.........

 

 

* Hoe worden de team zigenlijk samengesteld???? Want ik kom meestal uit tegen spelers met beoordeling 90/91/93/94/89 soms ook eens 83/84 mazr dan blokkeerd alles en is het exact of mijn spelers aan een elastiek hangen en de tegenspelers lijm aan hun voeten hebben elke bal gelijk hoe hij word onderschept duw zodat mijn spelers op de grond ligt en scoren.........  

 

*wat ik vandaag al gemerkt heb als je de bal trap en het geel gekleurde sterretje dat aanduid waar de bal komt in doel dat ineens de bal naar de cornervlag vliegt of naast doel of over terwijl de bal met een lopje of mooi geplaatst in doel gaat......... Zelfs als mijn spits of cam 1m voor open doel staat door uitspelen keeper tegenstanders dan gaat de bal toch nog naast...........

En nogmaals als er geen bestanden kunnen upgeload worden kan ik niets doorgeven 

Bericht 20 van 27 (575 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help