squad battle reward niet ontvangen!!

door sicilianGangster
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

squad battle reward niet ontvangen!!

★★★★ Apprentice

@EA_Jason Gisteren ontvingen wij de rewards voor de wekelijkse squand battles.

Echter ipv van de beloning voor elite1  30 000munten te ontvangen kreeg ik een beloning van 15 000munten wat overeenkomt met elite 2!!!!!!!!

 

ook enorm veel komt het voor dat er ineens tijdens een match in squad battles de ea server de vraag niet kan verwerken waardoor de wedstrijd die ik aan het winnen was ineens stopt waardoor ik dan een verloren wedstrijd heb , geen munten en ook geen punten krijg.

Wel zijn voor die wedstrijden de spelers en managerskontrakten weg ondanks er geen munten en punten verkregen zijn.

 

 

platform ps4

Fifa 20

Forzajuve88 is mijn account naam

[edit: email address removed] is mijn mailadres

 

 

Alvast bedankt

Bericht 1 van 27 (2.190 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

EA SPORTS FC Team

Hey @sicilianGangster,

 

Ik heb je hier net een DM over verzonden Standard smile

 

Dit komt doordat de rangen dynamisch zijn. Het kan dus zijn dat je met een x aantal punten in Elite 1 zit, maar dat daarna er veel spelers meer punten krijgen dan jij en je daardoor zakt in de ranglijst naar bijvoorbeeld Elite 2. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 27 (2.157 Weergaven)

Alle reacties

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

EA SPORTS FC Team

Hey @sicilianGangster,

 

Ik heb je hier net een DM over verzonden Standard smile

 

Dit komt doordat de rangen dynamisch zijn. Het kan dus zijn dat je met een x aantal punten in Elite 1 zit, maar dat daarna er veel spelers meer punten krijgen dan jij en je daardoor zakt in de ranglijst naar bijvoorbeeld Elite 2. 

Jason.png
Bericht 2 van 27 (2.158 Weergaven)

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

★★★★ Apprentice

@EA_Jason  ik was wakker op het moment van de uitreiking munten squad battle, 2min voor de uitreiking stond er nog steeds elite1.

Dus dit klopt niet wat je aanhaald.

Ik weet ook dat het klassement word geupdate maar net voor de uitreiking stond er nog elite 1 met bijna 40 000 punten.

 

Groeten 

Bericht 3 van 27 (2.147 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

EA SPORTS FC Team

De ranglijst ververst zichzelf elke 5 minuten, dus het kan zijn dat er in die 5 minuten andere spelers boven je kwamen te staan @sicilianGangster 

Jason.png
Bericht 4 van 27 (2.121 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

★★★★ Apprentice

@EA_Jason  ik begrijp volkomen dat de rangschikken elke 5min veranderd, maar de laatste 10sec ........ Dat was anders het geval niet.

 

Wat ik ook meemaakt en wat ik niet begrijp sedert vorige week donderdag  bij rivals krijg ik enkel aleen nog ploegen met enorme beoordeling.

Ik heb 85 teambeoordeling en ik krijg enkel tegenstanders met team beoordeling van boven de 95........

hoe kan men in godsnaam winnen of verder geraken als er geen eerlijke competitie is......????!!!!!

ik heb net mijn ps network abbonement een jaar gekocht maar voel mij wel geript. Ik teste 1st 1maand nadien jaar abbonement genomen en nu altijd tegenstanders met enorme teambeoordeling......

Ik heb het gevoel dat ik nu enkel de grotz aan het voederen ben.Mvg

Bericht 5 van 27 (2.108 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

EA SPORTS FC Team

Hey @sicilianGangster,

 

Het kan natuurlijk zijn dat er een refresh was nadat de Squad Battles van de week voorbij waren. Hoe dan ook, van wat ik hier kan zien heb je de juiste rewards ontvangen.

 

Over de ratings van de Squads, naarmate het seizoen vordert, worden de beoordelingen van de teams hoger. De Squads die je te zijn krijgt zijn willekeurige Squads van echte spelers. 

 

Het lijkt mij stug dat je alleen maar beoordelingen ziet van 95+, maar als dit het geval is dan zie ik graag screenshots van je van elke refresh (zorg wel dat je de wedstrijden speelt en niet lukraak refresht aangezien je alleen punten krijgt voor de eerste 40 wedstrijden).

Jason.png
Bericht 6 van 27 (2.063 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

★★★★ Apprentice

@EA_Jason  over de ratings waar ik het over heb ging over de devision rivals .

 

Daar is het zo je kan niets doen als je een team met rating 87 nu heb dan krijg je 1tegenstander met zelfde rating je begint de wedstrijd na 3min scoor je en dan geeft de tegenstander de wedstrijd op waardoor je minder munten en amper vaardigheidspunten krijgt.

Nadien zijn alle tegenstanders met rating boven 90.

 

Mvg

Bericht 7 van 27 (2.054 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

★★★★ Apprentice

@EA_Jason  

over de ratings waar ik het over heb ging over de devision rivals .

 

Daar is het zo je kan niets doen als je een team met rating 87 nu heb dan krijg je 1tegenstander met zelfde rating je begint de wedstrijd na 3min scoor je en dan geeft de tegenstander de wedstrijd op waardoor je minder munten en amper vaardigheidspunten krijgt.

Znet ook tzrug en al heel de dag en heel de week en de week daarvoor en daarvoor.

 

Grootste voorbeeld zonet voor de totwsf geplaatst schot genomen na corner bal is binnen n de scheidsrechter fluit buiten spel terwijl ik aan de rand 16 sta en de verdediging van tegenstander aan hun eigen doel met 8.

 zijn speler 45 pac snelheid is 10x sneller dan mijn coman met 94 snelheid.

 

Nadien wedstrijd rivals tegenstander begint en geeft meteen op zonder aftrap.

Ik mijn 11 contracten kwijt + trainingskaartjes voor doelstelling te kunnen voltooien......Etc 

Hoe gemanupuleerd is dit ???????

 

 

Ik werk 7/7 door de covid19 en nu ik eens enkele weken verlof heb en een Jaar  abbonement neem voor ps4 network is het altijd zelfste liedjes........ Leuk hoor maanden mensen in nood helpen tijdens de covid19 en tijdens u verlof en even willen relaxen gewoon geript worden.

Bericht 8 van 27 (2.001 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

★★★★ Novice
@sicilianGangster Natuurlijk antwoordt EA hier niet meer op, terwijl juist dit het probleem is waar de meeste mensen gek van worden.
Bericht 9 van 27 (1.970 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle reward niet ontvangen!!

★★★★ Apprentice

@TakeawayFiber7 Idd het is hatelijk gwn.....

 

Bericht 10 van 27 (1.957 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help