Re: shirt

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

shirt

★★★ Novice

Beste Ea Sports,

 

Ik had een vraag. Jullie geven wel eens een echt shirt weg die door jullie is gemaakt en ontworpen. Nu kon laatst bij de squad battles uitdaging een shirt van de muziekgroep LSD (Labrinth, Sia en Diplo) ontvangen. Ik ben fan van deze muziekgroep en natuurlijk Fifa Standard smile. Is er een mogelijkheid dat ik dit shirt ergens kan kopen of krijgen?

 

 

Met vriendelijke groet

Bericht 1 van 17 (501 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: shirt

EA SPORTS FC Team

Beste @yillis-pas,

 

Naar mijn weten is het shirt alleen maar beschikbaar in-game en is nergens te koop Frown

 

Misschien dat je zelf aan de slag kunt gaan met een wit shirt en wat verf?

Jason.png
Bericht 2 van 17 (495 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: shirt

★★★ Novice

Geen probleem, hoop dat ze ooit uit komen. Een beetje DIY is inderdaad ook best leuk Standard smile. Bedankt voor je reactie en succes met alle ea games, ga zo door!

Bericht 3 van 17 (491 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: shirt

EA SPORTS FC Team

We doen ons best!

 

Als het je lukt om het shirt na te maken, zie ik graag een foto van je Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 17 (489 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: shirt

★★★ Novice

Daar zorg ik voor!

 

Ps Hoe kun je het shirt nog in het spel zelf krijgen want ik heb die uitdaging niet gedaan.

Bericht 5 van 17 (480 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: shirt

EA SPORTS FC Team

Hey was een squad battle die maar voor beperkte tijd beschikbaar was, als je hem niet meer in het spel kunt vinden, dan ben je waarschijnlijk te laat. 

 

Volgens mij begon deze challenge ergens in februari. 

Jason.png
Bericht 6 van 17 (475 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: shirt

★★★ Novice

klopt deze was inderdaad in februari. Ik zoek hem al heel lang op de transfermarkt, maar daar kan ik hem ook niet vinden. Betekent dat, dat ik het shirt niet meer kan krijgen en kopen?

Bericht 7 van 17 (471 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: shirt

EA SPORTS FC Team

Ik durft niet te zeggen of hij ook op de transfermarkt te vinden is.

 

Net even gekeken en ik kon zo snel niets vinden, maar je hebt de juve 4th kit die er wat op lijkt?

Jason.png
Bericht 8 van 17 (469 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: shirt

★★★ Novice

Ja klopt deze vond ik ook zeer mooi, speel er altijd in. Zou deze ook graag als echt shirt hebben. In ieder geval bedankt voor de moeite!

Bericht 9 van 17 (465 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: shirt

EA SPORTS FC Team

Log eens in bij FIFA?

Jason.png
Bericht 10 van 17 (458 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help