serienummer Fifa 12

door blodekuh
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

serienummer Fifa 12

★★★ Newbie

Ik krijg mijn FIFA 12 niet meer geactiveerd, omdat de CODE (serienummer) blijkbaar al eens zou gebruikt zijn geweest.

Nochtans ik heb dit spel deze week (februari 2022) nieuw en ongeopend gekocht.

 

Hoe kan ik dit spel activeren ?

Bericht 1 van 3 (724 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: serienummer Fifa 12

Community Manager
Hey @blodekuh,

Welkom!

Apart inderdaad. Hoe bedoel je precies dat je het spel nieuw en ongeopend hebt gekocht? Het spel is al zo oud, dat ik me moeilijk kan voorstellen dat het nog via de officiële wegen verkocht wordt. 😅

Zou je misschien een screenshot kunnen posten van de foutmelding die je krijgt?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 3 (713 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: serienummer Fifa 12

★★★★★ Expert
Productcodes zijn eenmalig te gebruiken en blijven na hun registratie gekoppeld aan het betreffende EA / Origin account, @blodekuh.
Als je dit product tweedehands hebt gekocht, dien je terug te gaan naar de winkel waar je het had gekocht en probeer dan je geld terug te vragen.
Ook als dit product hebt gekregen van iemand anders, dan zal deze al gebruikt zijn.

Waarschijnlijk zal inmiddels het spel zo verouderd zijn, dat het niet meer mogelijk is en het spel ook nog volledig werkt.

Als je dit spel eerder hebt gebruikt, dan zal je met de verkeerde EA / Origin account aangemeld zijn. Nagaan dat je wel met de juiste EA / Origin account bent aangemeld. Bij voorkeur en indien mogelijk, zal je de volledige e-mail adres moeten gebruiken, die je met de "Kopiëren" en "Plakken" functies overneemt.

Vermijd de installatieschijven te gebruiken, deze geven vaak problemen.

Productcode heb je alleen nodig bij eerste gebruik. Daarna kan je de gekochte producten gemakkelijk via de Origin cliënt downloaden en installeren.


Groetjes.
Bericht 3 van 3 (702 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help