pack luck algoritme

door KaLYBELG
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

pack luck algoritme

★★★ Newbie

Ik ben er een beetje klaar mee dat je zogenoemde 'pack luck' accountgebonden is. Want hoe komt het dat sommige mensen altijd goedkope spelers krijgen, en andere mensen continu om de 4 a 5 pakketten een walkout krijgen. 

 

Na het openen van meer dan 100 pakketjes (via rewards en sbc)heb ik nog maar 1x een walkout gezien. Ik krijg altijd maar 83 of 84's max.

Terwijl een vriend van me, die steeds een lagere rang haalt in squad battles, weekend league en divisions, altijd maar goede spelers krijgt... Waar is de rechtvaardigheid in dit?

Zo heeft hij CR7, messi, IF Salah, Aubameyang, Lukaku, modric, IF carvajal, IF mertens, Fabinho, Van Dijk... gepackt

Terwijl ik uit 'zogezegde' betere rewards enkel een 86 Roberto Firminho krijg?

 

Ik ben er eerlijk gezegd klaar mee, en hoop dat dit kan aangepast worden. Want als dit niet met een algoritme bepaald zou worden, zou ik na het aantal pakketten die ik al geopend heb, ook wel al eens een keer 'beloond' geweest zijn...

 

Komt er ook nog bij dat ik al na 7 weken weekend league nog steeds geen bruikbare speler heb gekregen. Eindig altijd Gold 2 en mijn beste player pick ooit was een 84 Ziyech… 

Bericht 1 van 4 (2.160 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: pack luck algoritme

EA SPORTS FC Team

Pack luck account gebonden?

 

Naar mijn weten is dit geen ding. Het is gewoon willekeurig wat je uit de packs krijgt en de kansen kan je zien in de Store. Soms krijg je goede spelers, soms niet.

 

Misschien moet je jouw gelukt eens beproeven op de transfermarkt in plaats van het openen van packs. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (2.140 Weergaven)

Re: pack luck algoritme

★★★ Newbie

Serieus? Dat is je antwoord?

Bericht 3 van 4 (1.349 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: pack luck algoritme

EA SPORTS FC Team

Dat klopt @zotje14,

 

Je kunt meer over de pakketwaarschijnlijkheden lezen in dit artikel:

 

https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/news/fifa-pack-probabilities

 

Op de transfermarkt zijn enorm veel spelers te vinden en sommige spelers kiezen ervoor om te traden op de transfermarkt om zo coins te krijgen en met deze coins hun teams te bouwen. Zo zijn ze niet afhankelijk van de packs. 

 

Er zijn verschillende manieren om FIFA te spelen en als het openen van packs meer frustratie geeft and plezier, dan is traden op de transfermarkt misschien een betere optie. Als je niet naar een oplossing zoekt, maar feedback wilt geven over de pakketwaarschijnlijkheid in FIFA 19, dan is dit de juiste plek. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (1.320 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help